အိပ္ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ အိပ္လိုက္တာ
မနက္၁၁နာရီေလာက္မွ ႏိုးေတာ႔သည္။ က်ေနာ္ႏိုးေပမယ္႔ ကေလးေတြကေတာ႔ မထႏိုင္ၾကေသး။
အိမ္ေအာက္မွာ ဖြင္႔ထားတဲ႔
sky net ရုပ္သံလိုင္းကေန သၾကၤန္သီခ်င္းနဲ႔ အက ေတြလႊင္႔ေနသည္။ က်ေနာ္အေပၚထပ္မွ ၾကားေနရသည္။
“သၾကၤန္ႏွစ္ဦး…တူးပို႔တူးပို႔…တူးသံ
ျမဴးသာယာ…..သၾကၤန္မယ္မ်ား တူးပို႔တူးပို႔ တူးမာရဲ ႔ေနာ္ဗ်ာ…ေငြငန္းသံစံု တူးပို႔တူးပို႔
မာပါေစေနာ္ဗ်ာ…မယ္တို႔ကိုလည္း တူးပို႔ တူးပို႔ မာပါေစခင္ဗ်ာ…
“ပိေတာက္ေတြ ဝင္းလ်န္း ေရႊရည္လူး…တူးပို႔
တူးလဲ႔ဝါ…ညွႈင္းေလ ျဖဳးျဖဴး ေဆာ္ကာ ျမဴး တူးပို႔တူးသံသာ….သၾကၤန္ေရ ေအးတာ ေအးတာ…သၾကၤန္ေရ
ေအးတာ ေအးတာ…
ရႊဲရႊဲေလာင္းေတာ႔ တူးပို႔တူးပို႔
တူးသံျမဴးသည္ ခ်စ္ၾကည္ သၾကၤန္ခါ…….ေဗဒီးဘံု ပတ္ပံုဂ်ိဂ်ိ….”
ထိုသၾကၤန္သီခ်င္းေလးမ်ားကို
ၾကားတိုင္း မ်က္စိထဲမွာ က်ေနာ္ငယ္ငယ္တည္းက ယေန႔တိုင္ မရိုးႏိုင္ ၾကိဳက္ရသည္႔ သၾကၤန္မိုး
ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားထဲက သရုပ္ေဆာင္ေတြနဲ႔ ျမိဳ ႔မတီးဝိုင္းနဲ႔ ေငြငန္းကားၾကီးကို ျမင္ေယာင္မိသည္။
ျပီးေတာ႔ အဲ႔ဒီကားထဲမွာ အေဖလုပ္တဲ႔
စႏၵရားကိုျငိမ္းေမာင္ (ေနေအာင္) က သားလုပ္သူ သက္ေထြး (ဇင္ဝိုင္း) ကို ေျပာတဲ႔
“မင္း ႏြယ္႔ကို ခ်စ္ေတာ႔
ခ်စ္ေပါ႔ကြာ…ဒါေပမယ္႔ ႏွလံုးသား ပါမသြားေစနဲ႔” ဆိုတဲ႔ စကားကို အရမ္းၾကိဳက္သည္။
ႏြယ္အျဖစ္သရုပ္ေဆာင္ေသာ (ေမသန္းႏု) ကို သူ႔အေမ ထား (ခင္သန္းႏု)ေၾကာင္႔ စိတ္နာေနတဲ႔ ကိုျငိမ္းေမာင္ (ေနေအာင္)
က သူ႕သား သက္ေထြး (ဇင္ဝိုင္း) နဲ႔ သေဘာမတူလို႔ ေျပာလိုက္တဲ႔ စကားျဖစ္ပါသည္။
ဇာတ္ညြွန္းဆရာ ျမန္မာစာ-ဦးေအာင္စိုးဦး
ေကာင္းတာလည္းပါသည္။ အဲ႔ဒိ စကားအသံုးအႏႈန္းဟာ ေတြးေလေလ နက္နဲေလေလ ျဖစ္သည္။ ထိုစကား၏
အဓိပၸာယ္မွာ ႏွလံုးသားဂလဲ႔စားေခ်ခ်င္သူမ်ားအတြက္ တြင္တြင္ၾကီးသံုးထိုက္ေသာ စကားလံုးျဖစ္ခဲ႔သည္။
ပရိသတ္ကို ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ
ဖမ္းစားထားႏိုင္တဲ႔ အဲ႔ဒီ သၾကၤန္မိုး ရုပ္ရွင္ကားကို ဘယ္အခ်ိန္ျပျပ က်ေနာ္ထၾကည္႔ ျဖစ္ေသးသည္။
ျပီးေတာ႔ တကယ္႔ ဂႏၷဝင္သၾကၤန္သီခ်င္းေတြလည္း
အမ်ားၾကီးပါသည္။ ဒီလိုသီခ်င္းနဲ႔ ဒီလိုရသမ်ိဳးကို အခုကေလးေတြ ခံစားတတ္ပါဦးမလားလို႔
ေတြးရင္း တီဗီေ႔ရွမွာ ဝင္ထိုင္လိုက္သည္။
“ဆရာ”
ကိုေဌးက ေဘးမွာလာရပ္ရင္း
ေခၚလိုက္လို႔ ေမ်ာေနတဲ႔ အေတြးစ ပ်က္သြားသည္။
“ေျပာ ကိုေဌး”
“မနက္က စႏၵီ႔အဘြား ဖုန္းဆက္တယ္။
က်ေနာ္လည္း ဆရာကားေမာင္းေနတယ္လို႔ေျပာလိုက္တယ္ ဆရာ”
“ေအး…မင္းတယ္ေတာ္ပါလားကြ
ကိုေဌး။ အဘြားၾကီး ဘာေတြေမးေသးလဲ”
“သူ႔ေျမးဆီဖုန္းဆက္တာ မကိုင္လို႔တဲ႔
ဆရာ႔ဆီ လွန္းဆက္တာတဲ႔ ပဲခူးေရာက္ရင္ ျပန္ဆက္ပါတဲ႔”
“ေအး…ဒါဆို မႏုကိုေခၚ…စႏၵီကို
သြားႏိႈးျပီး သူ႔အဘြားဆီဖုန္းဆက္ခိုင္းလိုက္”
ကိုေဌးလည္း မႏုကို သြားေခၚျပီး
အက်ိဳးအေၾကာင္းေျပာဖို႔ ထြက္သြားသည္။
“ကိုေဌးေရ…ဟိုေကာင္ေတြကိုပါ
ႏႈိးလိုက္ေတာ႔ breakfast သြားစားမယ္လို႔ ေျပာလိုက္”
က်ေနာ္လည္း သၾကၤန္သီခ်င္းေလးကို
တဝက္တပ်က္ခံစားရင္း အျပင္သြားဖို႔ ျပင္ဆင္ရသည္။ ဒါေပမယ္႔ တီဗီက စပီကာ အသံကို နည္းနည္းက်ယ္ထားလိုက္သည္။
သၾကၤန္ေတးသံေတြ တစ္အိမ္လံုးကို ပ် ံ႔လြင္႔ေနေစခ်င္သည္။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ႔ က်ေနာ္က သၾကၤန္ကို
အရမ္းခ်စ္သည္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ တီဗီကေန အိပ္မက္ေစတမန္ သီခ်င္းေလးလႊင္႔ေလသည္။
“အိပ္မက္ေစတမန္…ညွင္းသြဲ႔ဝန္းရံ
ေလေသြးျပန္…ဥၾသ တြန္သံ…ၾကားရသည္မွ ႏိုးထလာခဲ႔ျပန္….ေၾသာ္ သၾကၤန္…အေဖာ္ကင္းျပန္…တီးၾက…ဆိုၾက….ကၾကရေလဦးေတာ႔
အမွန္…ႏွစ္ကူး……….ရႊင္ျမဴးေလေတာ႔အမွန္….”
သီခ်င္းေလးက ေပ်ာ္စရာ သၾကၤန္ေလးမွာ
အေဖာ္မရွိတဲ႔ တစ္ကိုယ္ေတာ္သမားေတြအတြက္ အလြမ္းေတးတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ခဲ႔သည္။ ထိုအလြမ္းေတးတစ္ပုဒ္ကို
ခံစားတတ္သူမ်ားမွာ အလြမ္းဓါတ္ခံရွိသူမ်ားသာ ျဖစ္ေပလိမ္႔မည္။ က်ေနာ္လည္း ထိုသီခ်င္းကို
ခံစားတတ္သည္။ ဒါဆို က်ေနာ္႔မွာေရာ အလြမ္းဓါတ္ခံရွိေနလို႔လား။ ရွိတာေပါ႔။ သၾကၤန္မွာ
လြမ္းဖူးတာေလးေတြ ရွိတာေပါ႔။
က်ေနာ္နဲ႔ ကေလး၅ေကာင္ ကားတစ္စီးနဲ႔
ကမ္းနားလမ္းက Royal River View တာဝါ အထပ္၄၀မွာရွိတဲ႔ ထိုင္ဝမ္ Restaurant ကိုေရာက္လာသည္။
ရန္ကုန္ျမစ္ၾကီးကို အေပၚစီးမွ
ခံစားၾကည္႔ရွဳရင္း မနက္စာစားရတာ ေက်နပ္စရာ ေကာင္းသည္။ ပတ္ပတ္လည္မွာ တုိက္အျမင္႔ေတြၾကီးပဲမို႔
ရွဳခင္းကသိပ္မေကာင္းေသာ္လည္း အေ႔ရွဘက္တည္႔တည္႔မွာ ျမစ္ျပင္က်ယ္ကို ေတြ႔ေနရလို႔ တမိ်ဳးလန္းဆန္းရသည္။
မနက္စာလို႔သာေျပာတာ။ တကယ္ေတာ႔
ေန႔လည္စာျဖစ္ေနပါျပီ။ ကေလးေတြလည္း စာစာနဲ႔စားၾကသည္။
“လမ္းတစ္ေလွ်ာက္လံုး မ႑ပ္ေတြေဆာက္ေနၾကျပီေနာ္
ဦးပါ”
“ေအးကြ သဘက္ခါဆို သၾကၤန္က်ျပီေလကြာ…”
“သားတို႔ဘယ္လိုလည္ရမွာလဲ
ဦးပါ။ မႏွစ္ကလိုပဲ ဦးပါတို႔ ကုမၸဏီမ႑ပ္မွာပဲ ေရပတ္ရမွာလား။ ဒီႏွစ္ေတာ႔ ကားလည္ခ်င္တယ္”
ေမာင္ဘုန္းက က်ေနာ္႔ကို ကားလည္ခ်င္ေၾကာင္းေျပာသည္။
က်ေနာ္က ႏွစ္တိုင္းကေလးေတြကို က်ေနာ္႔မ႑ပ္မွာပဲ ေရပက္ခိုင္းသည္။ က်ေနာ္တို႔ လူၾကီးေတြက
ကုမၸဏီျခံဝန္းထဲမွာပဲ ပုလင္းေလးေထာင္ျပီး အကင္ေလးဘာေလးနဲ႔ သက္ေတာင္႔သက္သာ အနားယူၾကသည္။
“အင္း ဦးပါလည္း စဥ္းစားေနတာကြ။
ဒီႏွစ္ အျပင္းေျပ ကားေလွ်ာက္လည္ရင္ေကာင္းမလားလို႔”
“ဟာ…မေကာင္းဘူး။ မ႑ပ္ထိုင္မွ
ပပဝတီတို႔ မယ္ခ်ိဳသာတို႔နဲ႔ေတြ႔မွာေပါ႔”
ဖိုးခန္႔က ဝင္ေျပာလိုက္ေတာ႔
ရိန္းကအထူးအဆန္းျဖစ္ေနသည္။
“ဘယ္သူေတြလဲကြ ပပဝတီတို႔
မယ္ခ်ိဳသာတို႔ဆိုတာ”
ရိန္းက ႏိုင္ငံျခားမွာေနတဲ႔သူမို႔
ျမန္မာမင္းသမီးေတြကို မသိျဖစ္ေနသည္။ ဒါေၾကာင္႔ ဖိုးထက္ကဝင္ရွင္းျပသည္။
“ေၾသာ္ ကိုရိန္းကလည္း အဲ႔ဒါ
ရုပ္ရွင္မင္းသမီးေတြေလ။ မယ္ခ်ိဳသာဆိုတာ ျပီးခဲ႔တဲ႔ေဖေဖာ္ဝါရီတုန္းကမွ အကယ္ဒမီ ပူပူေႏြးေႏြးရထားတဲ႔
စူပါမင္းသမီးေပါ႔”
“အဲ႔ဒီ မင္းသမီးေတြက ဦးပါတို႔
မ႑ပ္ကို ဘာလာလုပ္တာလဲ”
ရိန္းကထပ္ေမးေတာ႔ ေမာင္ဘုန္းကရွင္းျပန္သည္။
“ဦးပါတို႔ ကုမၸဏီက သူတို႔ကို
စပြန္ဆာေပးထားတာေလ။ ရွင္းေအာင္ေျပာရရင္ ဦးပါက သူတို႔ရဲ ႔ေက်းဇူးရွင္ပဲ။ သူတို႔ကို
ဘယ္သူကမွ ေၾကာ္ျငာ ေခၚမရိုက္ခင္ ဦးပါက ဝါရင္႔နာမည္ၾကီး မင္းသမီးေတြျဖစ္တဲ႔ ဝတ္မႈန္ေရႊရည္တို႔
မိုးယုစံတို႔ကိုေတာင္ မသံုးပဲ အဲ႔ဒီ ေမာလ္ဒယ္ ၂ေယာက္နဲ႔ ရိုက္ခဲ႔တာ။ ဒီေတာ႔ ကိုရိန္းရာ
သူတို႔က သၾကၤန္ဆို ဦးပါရဲ ႔မ႑ပ္မွာ လာထိုင္ၾကတယ္။ သူတို႔ရွိေတာ႔ ဦးပါမ႑ပ္ကို ထိုင္ခ်င္ၾကတဲ႔
သူေတြမ်ားတယ္။ ဦးပါက လက္မွတ္ေတြေရာင္းျပီး သၾကၤန္ဆို စီးပြားျဖစ္ေနတာ”
“ဟ…တယ္ဟုတ္ပါလား ငါ႔ဦးပါၾကီးက…ဒီလိုဂြင္လည္း
ရွိတယ္ေပါ႔ေလ”
စႏၵီက ေခါက္ဆြဲေၾကာ္စားရင္း
ပလုတ္ပေလာင္းျဖင္႔ comment ဝင္ေပးသည္။
က်ေနာ္တို႔ ေန႔လည္စာ စားျပီးၾကေတာ႔
Royal River View ကေနျပန္ဆင္းလာၾကသည္။ ထို႔ေနာက္ က်ေနာ္႔ ကုမၸဏီ ေ႔ရွမွာ ေဆာက္ေနတဲ႔
သၾကၤန္မ႑ပ္ဆီ ထြက္ခဲ႔ၾကသည္။
တာဝန္ယူျပီးေဆာက္ေနေသာ က်ေနာ္႔မန္ေနဂ်ာ
ကိုဧကိုက မ႑ပ္စပြန္ဆာလာေပးတဲ႔ ကုမၸဏီ ေတြရွိေၾကာင္း ေျပာျပသည္။ က်ေနာ္က ဘယ္စပြန္ဆာမွ
မယူဘူး။ ကိုယ္႔ကုမၸဏီအမွတ္တံဆိပ္နဲ႔ပဲ ကိုယ္လုပ္မည္။ သူတို႔ေပးတာ ယူရင္ သူတို႔ကုမၸဏီ
ေဘဘုတ္ေထာင္ျပီး သူတို႔မ႑ပ္ျဖစ္သြားမည္။ က်ေနာ္က ဘယ္ေတာ႔မွ ဒါမ်ိဳးမလုပ္ပါ။
ကိုဧကို ကိုမွာစရာရွိတာမွာျပီး
ကေလးေတြကို တစ္အိမ္တစ္ေယာက္ ျပန္လိုက္ပို႔ဖို႔ျပင္သည္။ ထိုအခါ စႏၵီက
“ဦးပါ သမီးဒီအခ်ိန္ အိမ္ျပန္လို႔
မရေသးဘူးေလ။ ပဲခူးေရာက္ေနတယ္ေလ”
“ေၾသာ္ ဟုတ္ေပသားပဲ ကို္င္း
ဒါဆိုလည္း ဦးပါတို႔ ဘယ္သြားၾကမလဲ”
က်ေနာ္ကေတာ႔ ကေလးေတြေပ်ာ္ရင္
ေက်နပ္ေနတဲ႔လူေလ။ ကေလးေတြအတြက္ပဲ က်ေနာ္႔ဘဝက အခ်ိန္ေပးစရာရွိတာကိုး။
“ဦးပါ…သားတို႔ ညီမေလးဖူးဖူးကို
ေလဆိပ္မွာသြားၾကိဳရေအာင္ ေမေမ႕ဆီဖုန္းဆက္လိုက္ပါလား”
ဖိုးထက္ေျပာမွ က်ေနာ္လည္း
ေတြးမိသည္။ ဟုတ္ေပသားပဲ။ အခုဆို ဘယ္မွ သြားစရာ လုပ္စရာမရွိေတာ႔မယ္႔ အတူတူ ဖူးဖူးကို
သြားၾကိဳေပးတာပဲေကာင္းသည္။
က်ေနာ္ တံုတံုဆီဖုန္းဆက္လိုက္ေတာ႔
အိမ္မွာပဲရွိေသးသည္။ က်ေနာ္ပဲ ကေလးတသိုက္နဲ႔ သြားၾကိဳလိုက္မယ္လို႔ ေျပာလိုက္သည္။ ဒီေတာ႔မွပဲ
တံုတံုလည္း မေန႔က စိတ္ဆိုးေျပေတာ႔၏။
က်ေနာ္တို႔ ေလဆိပ္ေရာက္ေတာ႔
US Flight ခ်ိန္နဲ႔ေတာ္ေတာ္ကြာေသးသည္။ ထံုးစံအတိုင္း ကေလးေတြက က်ေနာ္႔ကို အႏိုင္က်င္႔ၾကျပန္သည္။
ေလဆိပ္က STARBUCKS COFFEE ဆိုင္မွာ သြားထိုင္ေစာင္႔ဖို႔ ေျပာသည္။
က်ေနာ္လည္း သူတို႔ေခၚရာေနာက္လိုက္ခဲ႔ရျပန္သည္။
၄၅မိနစ္ေလာက္ထိုင္ျပီးေတာ႔ ေလယာဥ္ဆိုက္ျပီ။ ဖူးဖူး ထြက္လာမယ္႔ BELT 30 မွာသြားေစာင္႔ေနလိုက္သည္။
ဖူးဖူးတို႔ စႏၵီတို႔ကို က်ေနာ္
မခ်ီးက်ဴးပဲမေနႏိုင္ပါ။ တကယ္ပါ။ အသက္ ဆယ္႔ေလးငါးႏွစ္ေလးေတြနဲ႔ ခရီးေဝးကို ေလယာဥ္ စီးျပီး
တစ္ေယာက္ထဲ သြားလိုက္ျပန္လိုက္ လုပ္ရဲတာကို ၾကည္႔ျပီး ေခတ္နဲ႔ စနစ္နဲ႔ တိုးတက္လာတာကို
အ႔ံၾသရသည္။ က်ေနာ္တို႔ တုန္းက ဆယ္႔ေလးငါးႏွစ္ဆိုတဲ႔ အရြယ္ဟာ အေမကလြယ္အိတ္ၾကီးလြယ္ျပီး
ေက်ာင္းတံခါးဝထိ လိုက္ပို႔ေပးခံေနရဆဲ အရြယ္ျဖစ္သည္။ အဲ႔ဒီအခ်ိန္တုန္းက က်ေနာ္တို႔ဟာ
ေလယာဥ္ပ်ံမေျပာနဲ႔ ျမိဳ ႔ပတ္ရထားေတာင္ လူၾကီးမပါပဲ တစ္ေယာက္ထဲ မစီးရဲတဲ႔ ဘဝပါ။ အခုေခတ္ကေလးေတြကေတာ႔
က်ေနာ္တို႔ထက္ အေတြ႕အၾကံဳေရာ၊ ဗဟုသုတေရာ အစစ အရာရာ သာလြန္ၾကပါသည္။
တေအာင္႔ေနေတာ႔ ဖူးဖူးထြက္လာသည္။
ဟန္က်ပန္က်ပဲ ေရြးစရာရွိတာေတြ ေရြးေနသည္။ ဖိုးထက္က သူ႔ညီမကို လက္လွန္းျပသည္။ ဖူးဖူးလည္း
က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႔ကိုေတြ႔သည္။ ထို႔ေနာက္ အားလံုးတေပ်ာ္တပါးႏႈတ္ဆက္ၾကျပီး ဖိုးထက္တို႔အိမ္
ျပန္ၾကသည္။
တစ္လမ္းလံုးကေလးေတြက စာကေလးသိုက္
ကားေပၚတင္လားသလား ေအာက္ေမ႔ရသည္။ ေျပာလိုက္ၾကတဲ႔ စကားေတြ။ စီစီကိုညံလို႔။ တစ္စီးလံုးမွာ
ကေလးက ၆ေယာက္၊ အားလံုးက အသက္၂၀ ပင္မျပည္႔ၾကေသးတဲ႔အရြယ္ေတြ။ က်ေနာ္တစ္ေယာက္သာ ၂၀ေက်ာ္သူ
ပါသည္။ ဘယ္ေလာက္ေက်ာ္သလဲေတာ႔ မေမးနဲ႔ေတာ႔။
က်ေနာ္တို႔ ဖိုးထက္အိမ္ေရာက္ေတာ႔
တံုတံုက ေရႊေတာင္ေခါက္ဆြဲ ခ်က္ထားသည္။ က်ေနာ္႔ကေလးေတြကလည္း သိပ္ပဲမ်ားတဲ႔ သူမပါဘူး။
ေကြ်းတာနဲ႔ စားသည္။ အားနာရမယ္႔ အိမ္မဟုတ္တာလည္းပါမည္။
သူတို႔ေလးေတြ စားေန ေသာက္ေနတာကို
ၾကည္႔ရင္း က်ေနာ္႔စိတ္ထဲမွာ တစ္ခုခုကို သတိရသလို လြမ္းသလို ျဖစ္လာမိသည္။ ကေလးေတြရဲ
႔ တစ္ေယာက္တစ္ခြန္း ေနာက္ေျပာင္ က်ီစားေနၾကတာကို နားေထာင္ရင္း အတိတ္ကို ျပန္ျမင္ေယာင္မိသည္။
လြန္ခဲ႔တဲ႔ ႏွစ္ ၂၀ေက်ာ္ေလာက္ကလည္း
က်ေနာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြဟာ ဒီလိုပဲ တစ္ေယာက္ေယာက္ အိမ္မွာစုေဝး ၾကသည္။ လူၾကီးေတြ ခ်က္ျပဳတ္ေကြ်းတာမွန္သမွ်
တဝ တျပဲ စားၾကသည္။ စကားေတြ ေဖာင္ဖြဲ႔ၾကသည္။ ေနာက္ၾကသည္။ ေျပာင္ၾကသည္။ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္
ပတ္လည္ ေလွာ္ၾကသည္။ မူလတန္းတုန္းက အေၾကာင္းေတြကို အတိတ္က ျဖစ္ရပ္မ်ားသဖြယ္ အားရပါးရ
ျပန္ေျပာင္း ေျပာဆို ရယ္ေမာၾကသည္။ ေနာက္ အလယ္တန္းတုန္းက အေၾကာင္းေတြ၊ ဘယ္ဆရာမက အရိုက္ၾကမ္းတယ္၊
ဘယ္သူက ရည္းစားစာခိုးေပးလို႔ မိသြားတယ္ စသျဖင္႔ ေျပာျဖစ္ၾကသည္။ တျဖည္းျဖည္း အထက္တန္းက
အေၾကာင္းေတြေျပာလို႔ ရတဲ႔ အရြယ္ေရာက္ခဲ႔သည္။
ဘယ္သူက ရည္းစားရျပီ။ ဘယ္သူကေတာ႔
ဖြင္႔မေျပာရဲလို႔ က်န္ရစ္ျဖစ္ခဲ႔တယ္ စတာေတြေပါ႔။ အရြယ္ဆိုတာ တက္လြယ္ က်လြယ္တဲ႔သေဘာရွိသည္။
က်ေနာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြဟာ မူလတန္းအရြယ္ထဲက ေပါင္းလာၾကသူေတြမို႔ ညီကိုေမာင္ႏွမမ်ားသဖြယ္
တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ ခ်စ္ၾကသည္။
တကၠသိုလ္ေတြတက္ခဲ႔ၾကလည္း
အတူတူ။ ပထမအရြယ္လြန္ ဒုတိယအရြယ္ အစပိုင္း အိမ္ေထာင္ေရးက႑မ်ားထိ တုိင္တိုင္ပင္ပင္ ေဆြးေႏြးရင္ဖြင္႔ခဲ႔ၾကသည္။
ေနာက္ ဆိုင္ရာလုပ္ငန္းခြင္ေတြ ဝင္ၾက၊ တစ္ခ်ိဳ ႔လည္း ႏိုင္ငံျခားေရာက္သြားၾက၊ တစ္ခ်ိဳ
႔လည္း ကေလးအေဖေတြ၊ အေမေတြျဖစ္ၾကနဲ႔ အခုဆို က်ေနာ္႔မ်က္စိေ႔ရွက မ်ိဳးဆက္ကို ၾကည္႔ရင္
သိသည္။ က်ေနာ္တို႔ မ်ိဳးဆက္တစ္ဆက္ ေအာင္ျမင္စြာ ေမြးဖြားေပးႏိုင္ခဲ႔ၾကျပီ။ အဲ႔ဒီကေန
ဆက္ျပီး မ်ိဳးဆက္ေတြ ဆက္လက္ တည္တ႔ံေအာင္ က်ေနာ္ တို႔ၾကိဳးစားၾကရမည္။ တိုင္းျပည္ တစ္ျပည္
လူမ်ိဳးတစ္မ်ိဳး မိသားစု တစ္စုမွာ မ်ိဳးဆက္ေကာင္းဆိုတာ မရွိမျဖစ္လိုအပ္သည္။
က်ေနာ္တို႔ တိုင္းျပည္အတြက္
မ်ိဳးဆက္အစဥ္အလာကို ဆရာၾကီးဒဂုန္တာရာရဲ ႔သတ္မွတ္ခ်က္အတိုင္း ေျပာရရင္ လြတ္လပ္ေရးေခတ္ဦး
ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းတို႔ သခင္ႏုတို႔ ဦးေက်ာ္ျငိမ္းတို႔ သခင္သန္းထြန္းတို႔နဲ႔ ဆရာၾကီးတာရာတို႔
လည္ပယ္က ပထမမ်ိဳးဆက္။ ၁၉၆၂ ခုႏွစ္ ဦးေနဝင္း အစိုးရတက္လာျပီးတဲ႔ေနာက္ ႏိုင္ငံေရး လႈပ္ရွားၾကသူေတြက
ဒုတိယမ်ိဳးဆက္၊ အဲ႔ဒီ ဒုတိယမ်ိဳးဆက္မွာ ပထမမ်ိဳးဆက္က ေပါက္ဖြားလာသူ သားသမီးေတြပါဝင္ခဲ႔ၾကတယ္။
ဥပမာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္တို႔လို လူထုဘက္က ထာဝရရပ္တည္ခဲ႔တဲ႔ လူထုေခါင္းေဆာင္ေတြ ပါဝင္ၾကသည္။
ေနာက္ ရွစ္ေလးလံုး အေရးေတာ္ပံုနဲ႔အတူ ေပါက္ဖြားလာၾကတဲ႔ ကိုမင္းကိုႏိုင္၊ ကိုကိုၾကီး၊
လူရႊင္ေတာ္ ဇာဂနာ စတဲ႔သူေတြဟာ ျမန္မာျပည္ရဲ ႔ တတိယမ်ိဳးဆက္ျဖစ္ခဲ႔ျပန္တယ္။ အဖိႏိွပ္ခံ
ဘဝမွ အမ်ိဳးသားႏိုင္ငံေရးကို လႈပ္ရွားခဲ႔ၾကသူေတြျဖစ္သည္။
အဲ႔ဒီေနာက္ ၂၀၀၇ ေရႊဝါေရာင္
ေတာ္လွန္ေရးရဲ ႔ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ေတြ ျဖစ္တဲ႔ ေက်ာ္ကိုကိုတို႔ ဒီျငိမ္းလင္းတို႔
ျဖိဳးျဖိဳးေအာင္တို႔ဟာ စတုတၳမ်ိဳးဆက္အျဖစ္ တာဝန္ေက်ၾကျပန္တယ္။ အဲ႔ဒီ စတုတၳမ်ိဳးဆက္ဟာ
က်ေနာ္တို႔ လည္ပယ္ပါပဲ။ က်ေနာ္က သူတို႔ထက္ ၾကီးလွ ၅ႏွစ္ ၆ႏွစ္ေလာက္ပဲ။ က်ေနာ္႔ သူငယ္ခ်င္းတစ္ခ်ိဳ
႔ ႏိုင္ငံေရး နယ္ပယ္ထဲ ေရာက္သြားၾကတာ ရွိသည္။ အခုဆို သူတို႔ဟာ လႊတ္ေတာ္မွာ ဒီမိုကေရစီေရး၊
လူ႔အခြင္႔ေရး၊ တရားဥပေဒ စိုးမိုးေရး၊ ျငိမ္းခ်မ္းေရးေတြနဲ႔ ျပည္ေထာင္စုတိုင္းရင္းသားလူမ်ိဳးအားလံုး
တန္းတူညီတူ ဖြံျဖိဳးတိုးတက္ေရးကို ဦးေဆာင္လႈပ္ရွားေနတဲ႔ စတုတၳ မ်ိဳးဆက္ေတြျဖစ္ေနၾကျပီ။
ကဲ ဒါဆို က်ေနာ္တို႔ စတုတၳမ်ိဳးဆက္က ထပ္မံေပါက္ဖြားလာတဲ႔
ကေလးေတြ၊ တနည္းေျပာရရင္ က်ေနာ္႔မ်က္စိေ႔ရွမွာ ေရႊေတာင္ေခါက္ဆြဲ စားျပီး ေပ်ာ္ရႊင္ေနၾကတဲ႔
ေမာင္ဘုန္းတို႔၊ ဖိုးခန္႔တို႔၊ ရိန္းတို႔၊ ဖိုးထက္နဲ႔ ဖူးဖူးတို႔၊ စႏၵီတို႔ဟာ ပဥၥမမ်ိဳးဆက္
ျဖစ္ေနပါျပီ။
ျမန္မာျပည္ရဲ ႔ ကံအေကာင္းဆံုးမ်ိဳးဆက္လည္း
ျဖစ္သည္။ ေရကန္အသင္႔ ၾကာအသင္႔ ၾကီးျပင္းလာၾကသူေတြ ျဖစ္သည္။ ေတာ္လွန္ေရးဆိုတာ ဘာလဲ၊
အေရးအခင္းဆိုတာ ဘာလဲ၊ အာဏာရွင္ဆိုတာ ဘာလဲ၊ ယံုၾကည္ခ်က္ အက်ဥ္းသားေတြဆိုတာ ဘာလဲ၊ စီးပြားေရးပိတ္ဆို႔မႈ
ဆန္ရွင္ဆိုတာ ဘာလဲ…သူတို႔ အဲ႔ဒါေတြမသိေတာ႔ဘူး။ သူတို႔ ေမြးကတည္းက သိလာတာ ျမန္မာေငြကိုင္ျပီး
ဘယ္ႏိုင္ငံမဆိုသြားလို႔ရတာရယ္၊ အာဆီယံႏိုင္ငံေတြကို ဗီဇာမလိုပဲ သြားလို႔ရတာရယ္။ ရန္ကုန္ေလဆိပ္ကေန
အေမရိကန္ကို ေလယာဥ္တိုက္ရိုက္စီးျပီး သြားလို႔ရတာရယ္၊ ေနရာတိုင္း ဟမ္းဖုန္းသံုးရင္း
ကမၻာ႔ကြန္ယက္ထဲ ဝင္ေမႊလို႔ ရတာရယ္။ လိုခ်င္တဲ႔ ဘရမ္း၊ ေနာက္ဆံုးေပၚ update ပစၥည္းစတာေတြကို
ဒီေန႔ ထုတ္ မနက္ျဖန္ သဘက္ခါ ဆိုင္မွာ သြားဝယ္လို႔ရတာရယ္၊ အဲ႔ဒီ႔လို အဆင္သင္႔ ရလဒ္ေကာင္းေတြနဲ႔
လူျဖစ္ၾကရတဲ႔ ကေလးေတြမို႔ သူတို႔မ်ိဳးဆက္ဟာ ကံအေကာင္းဆံုးမ်ိဳးဆက္ပါပဲ။
အရင္က က်ေနာ္တို႔ ၾကီးျပင္းခဲ႔ရတဲ႔
ျမိဳ ႔ေတာ္ရန္ကုန္နဲ႔ ယေန႔ ျမိဳ ႔ေတာ္ရန္ကုန္ဟာ အကြာၾကီး ကြာေနခဲ႔ပါျပီ။ က်ေနာ္ ငယ္စဥ္
ေက်ာင္းတက္တုန္းက ေခြ်းတဒီးဒီးနဲ႔ ဘတ္စ္ကားတိုးစီး ခဲ႔ရေပမယ္႔ အခုကေလးေတြက ေက်ာင္းကို
MRT နဲ႔ အဲကြန္းထဲကေန ေအးရာေအးေၾကာင္း သြားႏိုင္ၾကျပီ။ အရင္က ရန္ကုန္ျမိဳ ႔မွာ ခါးပိုက္ႏိႈက္၊
သူခိုး သူဝွက္၊ သူေတာင္းစားနဲ႔ ေခြးေလေခြးလြင္႔ေတြ ေပါမ်ားခဲ႔ေပမယ္႔ အခုဆို တိုင္းေဒသၾကီးအစိုးရအဖြဲ
႔ေတြရဲ ႔ အားၾကိဳးမာန္တက္ သုတ္သင္မႈေတြေၾကာင္႔ မရွိသေလာက္ ရွားခဲ႔ပါျပီ။ ဒါဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ႔
အစိုးရနဲ႔ ျပည္သူ လက္တြဲညီခဲ႔ၾကလို႔ပါပဲ။ အသည္းၾကားက မဲတျပားဟာ အဲ႔လိုမိ်ဳး တိုင္းျပည္နဲ႔
လူမ်ိဳးအေပၚ မိမိ ရပ္ရြာေဒသအေပၚ အေကာင္းဆံုးစြမ္းေဆာင္ႏိုင္မယ္႔ ကိုယ္စားလွယ္မ်ိဳးကို
ေရြးျပီး မဲေပးခဲ႔ၾကတာပါ။ ျပည္သူကေရြးတဲ႔ ျပည္သူ႔ကိုယ္စားလွယ္ေတြမို႔ ျပည္သူေတြ ေအးခ်မ္းသာယာေရး၊
အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႔ေရး၊ လံုျခံဳစိတ္ခ်ေရးတို႔အေပၚ အျပီးတိုင္ တာဝန္ယူေဆာင္ရြက္ၾကရပါသည္။
“ဟဲ႔…ဘယ္လိုျဖစ္လို႔ ဆိုဖာေပၚမွာ
ထိုင္ရက္ၾကီး အိပ္ေပ်ာ္ေနတာလဲ ထ…ထ…ေခါက္ဆြဲျပင္ျပီးျပီ လာစား”
တံုတံုက ပုတ္ျပီး လာႏႈိးမွပဲ
က်ေနာ္ ကေလးေတြ စားတာၾကည္႔ရင္း ေမွးကနဲ ေပ်ာ္သြားတာ သတိထားမိေတာ႔သည္။ ေမွးကနဲ ေပ်ာ္သြားတုန္း
ေရာက္လာတဲ႔ အေတြးေတြက ေတာ္ေတာ္စံုသြားသည္။ က်ေနာ္ေကာင္းေကာင္းမွတ္မိေနတာကေတာ႔ ပဥၥမမ်ိဳးဆက္ဆိုတာပါပဲ။
“ဦးပါ…ပင္ပမ္းေနျပီလား။
သားေရာက္လာတည္းက ဦးပါမနားရေသးဘူး”
ရိန္းက ဖိုးထက္တို႔နဲ႔ ဂိမ္းေဆာ႔ေနရာမွ
ထလာျပီး က်ေနာ္ စားေနေသာ စားပြဲမွာ ဝင္ထိုင္လိုက္သည္။ တံုတံုက က်ေနာ္႔ကို သံပုရာရည္ေဖ်ာ္ေပးရင္း
စားပြဲမွာ ထိုင္လိုက္သည္။
“မင္း ဦးပါက မင္းတို႔နဲ႔ဆို
ဘယ္ေတာ႔မွ မပင္ပန္းဘူး။ အဲဗားႏုပ်ိဳေနတာ”
တံုတံုက အဲ႔သလိုေျပာရင္း
က်ေနာ္႔ေ႔ရွက ဟင္းရည္ခြက္ကို ေကာက္ယူျပီး
“ငါ ပူပူေလး ထပ္ထည္႔လိုက္ဦးမယ္”
ဆိုကာ မီးဖိုခန္းထဲ ဝင္သြားသည္။ ဒီေတာ႔မွ ရိန္းဆီက စကားသံထပ္ထြက္ လာသည္။
“ဦးပါ စႏၵီကို ဘယ္အခ်ိန္
အိမ္ျပန္ပို႔မွာလဲဟင္”
“ငါ အခုစားျပီးရင္ ပို႔မွာေပါ႔”
က်ေနာ္က အဲ႔လိုေျပာလိုက္ေတာ႔
ရိန္းမ်က္ႏွာ နဲနဲမဲ႔သြားသည္။ က်ေနာ္က ရိန္းကို အကဲခတ္ၾကည္႔လိုက္သည္။ ဒီေကာင္ တစ္ခုခုထပ္ေျပာခ်င္ပံုရသည္။
ဒီတိုင္းဆို ဒီေကာင္ ေျပာရဲမွာ မဟုတ္ေတာ႔ဘူး။ က်ေနာ္က စကားစမွ သူဘာေျပာခ်င္တယ္ ဆိုတာ
သိမည္။
“သားရိန္းက ဘာလုပ္ခ်င္လို႔လဲ…စႏၵီေလးကို
ေနာက္က်မွ ျပန္ပို႔ေစခ်င္လို႔လား”
က်ေနာ္က အဲ႔လုိေျပာလိုက္ေတာ႔
ရိန္းမ်က္ႏွာေလး ျပန္ဝင္းသြားသည္။ ျပီးေတာ႔
“သားကို ဦးပါ ခြင္႔ျပဳမယ္ဆိုရင္
သားနဲ႔စႏၵီနဲ႔ တီတံုတို႔လမ္းထိပ္က café square မွာ ေကာ္ဖီသြားေသာက္ခ်င္လို႔”
ထိုစဥ္ ဟင္းရည္ထည္႔ျပီး ျပန္လာေသာ
တံုတံုက နားစြံနားဖ်ားၾကားျပီး
“ေကာ္ဖီေသာက္ခ်င္တာမ်ား ရိန္းရယ္
တီတံုေဖ်ာ္ေပးပါ႔မယ္ ဘာလို႔အျပင္မွာ သြားေသာက္မွာလဲ အလကားပိုက္ဆံ ကုန္ခံလို႔”
ဒီေတာ႔ ဇာတ္လမ္းကိုသိတဲ႔
က်ေနာ္က တံုတံု႔ကို မ်က္ရိပ္မ်က္ကဲ ျပျပီး
“အင္းေလ…သားတို႔သြားမယ္ဆိုလည္း
ေစာေစာသြားေပါ႔။ ေနာက္၁နာရီေလာက္ဆိုရင္ေတာ႔ ျပန္ခဲ႔ၾက”
ရိန္းကို ခြင္႔ျပဳေပးလိုက္ျပီး
ရိန္းထြက္သြားေတာ႔မွ တံုတံု႔ဘက္လွည္႔ကာ
“အဘြားၾကီး…ကေလးေတြအေၾကာင္းလဲ
ဘာမွ မသိပဲနဲ႔ရမ္းရမ္းေျပာတယ္ ရိန္းက စႏၵီေလးကို စိတ္ဝင္စားေနတာ…သူတို႔ခ်င္း လြတ္လြတ္လပ္လပ္
ေျပာခ်င္ဆိုခ်င္မွာေပါ႔ဟာ…”
“အို ႔….ဘာအဘြားၾကီးလဲ…ငါ႔မ်ား…ေအး…အပါ
နင္ၾကည္႔လုပ္ေနာ္…ေနာက္မွ ငါျမင္ေယာင္ေသးတယ္၊ ေကခိုင္နဲ႔ လဲ႔ရည္ ဘယ္သူ႔အဆဲ ခံရမလဲဆိုတာ”
တံုတံုက ရိန္းအေမ ေကခိုင္နဲ႔
စႏၵီအေမ လဲ႔ရည္တို႔ က်ေနာ္႔ကို အျပစ္တင္မွာ စိုးရိမ္ျပီး သတိေပးသည္။
“ေဟး ဒီမွာ မယ္တံု အပါက မျဖစ္ႏိုင္ဘူးထင္ရင္
ကိုယ္႔ႏွာေခ်းေတာင္ ကိုယ္ေကာ္မထုတ္ဘူး”
တံုတံုက ႏွာေခါင္းရွဳံသည္။
“ျဖစ္သင္႔တယ္ ျဖစ္ႏိုင္တယ္ထင္မွ
လုပ္တာ။ အခု ဒီကေလးႏွစ္ေယာက္ဆို ဘယ္ေလာက္လိုက္ဖက္သလဲ ၾကည္႔စမ္း၊ ႏွစ္ေယာက္လံုးက ႏိုင္ငံျခားမွာ
ေနၾကတာ။ မိဘခ်င္းဆိုတာကလည္း ေျပာရမယ္႔လူေတြမဟုတ္ဘူး”
“ေအးပါ…နင္႔ဇာတ္ကို နင္ပိုင္လို႔
နင္ႏိုင္ရင္ နင္ရိုက္ပါ ဒါရိုက္တာၾကီးရယ္ ငါတို႔က အေနသာၾကီးပါ၊ ဒါေပမယ္႔ ကေလးေတြက ငယ္ေသးတယ္ေလ…ဒီမွာ
ရွိေနၾကတုန္း မျဖစ္သင္႔တာ ျဖစ္ကုန္မွ နင္႔ေခါင္းပဲ ျဖစ္ေနမယ္”
“ငါသိပါတယ္ မယ္တံုရယ္…ငါကလည္း
နလက္ပိန္းတုန္းမွ မဟုတ္တာ…သူတို႔ကို လႊတ္မထားပါဘူး”
“ေအး အဘိုးၾကီး။ မလႊတ္ထားပါဘူးဆိုျပီး
နင္ပဲ အခု ၂ေယာက္ထဲ လႊတ္လိုက္ျပီေလ”
“ဟ…ဒါ သူတို႔ ရိုးရိုးသားသား
ေကာ္ဖီဆိုင္သြားၾကတာပဲ ငါဘာလို႔ မလႊတ္ႏိုင္ရမွာလဲဟ”
“ေအး…အဲ႔ဒါေၾကာင္႔ နင္အခုထိ
လူပ်ိဳၾကီး ျဖစ္ေနတာ…ငါမေျပာလိုက္ခ်င္ဘူးေနာ္…ဘယ္သူကမ်ား ဒီသြားပါဦးမယ္ဆိုျပီး ….ဟာ…ငါမေျပာတာပဲေကာင္းပါတယ္။
ဒီမယ္ လူပ်ိဳသိုးၾကီး…နင္ဒီလိုကိစၥေတြ မကြ်မ္းက်င္ပဲ အုပ္ထိန္းသူ လုပ္လို႔မရဘူးေနာ္”
တံုတံု႔စကားေၾကာင္႔ က်ေနာ္စားလက္စ
ရပ္ျပီး သူ႔ကို ေၾကာင္ေတာင္ ၾကည္႔ေနမိသည္။ အေတြးတစ္ခုလည္း ဝင္လာသည္။
“ကဲ ဒါရိုက္တာၾကီး ငါေျပာတာ
နင္သေဘာေပါက္တယ္မလား”
အဲ႔ဒီေတာ႔မွ က်ေနာ္႔မွာ ေခါင္းနပန္းၾကီးသြားျပီး
ဖိုးခန္႔နဲ႔ ေမာင္ဘုန္းကို ေခၚကာ လမ္းထိပ္က ေကာ္ဖီစကြဲမွာ ဟို၂ေယာက္ ရွိမရွိ မသိမသာ
လိုက္ေခ်ာင္းဖို႔ လႊတ္လိုက္ရေတာ႕သည္။
ေမာင္ဘုန္းနဲ႔ ဖိုးခန္႔ကလည္း
က်ေနာ္ခိုင္းလွ်င္ မဆိုင္းမတြလုပ္တတ္ၾကသည္။ အားကိုးရသည္။ ခပ္သုတ္သုတ္ ထြက္သြားၾကသည္။
သူတို႔ ၂ေယာက္ ဆိုင္နားကိုေရာက္ေတာ႔
ကားပါကင္ထဲ ကားေတြကို ကြယ္၍ ကုန္းကုန္း ကုန္းကုန္းနဲ ႔ ဆိုင္ထဲကို လွန္းၾကည္႔ၾကသည္။
တစ္ေယာက္က ေ႔ရွကၾကည္႔လွ်င္ ေနာက္တစ္ေယာက္က ေနာက္ဘက္ကၾကည္႔သည္။ ေမာင္ဘုန္းက လွန္းျမင္သည္။
“ကိုရိန္းမ်က္ႏွာၾကီးက ျဖီးေနတာပဲ
ဖိုးခန္႔ ဟုိမွာ ၾကည္႔စမ္း”
ေမာင္ဘုန္းက သူ႔ေတြ႔ရွိခ်က္ကို
ဖိုးခန္႔အား ေဖာက္သည္ခ်သည္။ ဖိုးခန္႔လည္း ေမာင္ဘုန္းညြွန္ရာသို႔ လွန္းၾကည္႔သည္။
သူတို႔ေနာက္နားသို႔ လံုျခံဳေရးသမားတစ္ဦးခ်ဥ္းကပ္လာတာ
သူတို႔မသိ။ ေ႔ရွသို႔သာ မဲေနၾကသည္။
“ဟိတ္ မေျပးနဲ႔ ကားသူခိုး
၂ေကာင္ မိျပီ…မင္းတို႔ကို ရဲလက္ထည္႔ရမယ္”
“ဗ်ာ…မဟုတ္ပါဘူး။ က်ေနာ္တို႔
ကားသူခိုးမဟုတ္ရပါဘူး”
“ဘာ အခုမွ မဟုတ္ပါဘူးလဲ…ဒီေနရာမွာ
ကုန္းကုန္းကြကြနဲ႔ ဟိုေခ်ာင္းဒီေခ်ာင္း လက္ပူးလက္က်ပ္ မိတာေတာင္ မင္းတို႔က ျငင္းခ်င္ေသးတယ္။
မရဘူး။ လုိက္ခဲ႔”
၂ ေကာင္သား လံုျခံဳေရးဝန္ထမ္းဖမ္းေခၚသြားရာေနာက္သို႔
ေပကပ္ေပကပ္နဲ႔ ပါသြားၾကေတာ႔သည္။
“ကိုရိန္းေရ…ကယ္ပါဦး…ကိုရိန္းေရ…ကယ္ပါဦးဗ်”
နဲ႔ ေအာ္သြားသံ ၾကား၍ ရိန္းက ကားပါကင္ဘက္ လွန္းၾကည္႔ရာ ေမာင္ဘုန္းနဲ႔ ဖိုးခန္႔တို႔
၂ေယာက္ကို ဇူစကာပုဏၰားက ေဝသႏၱရာရဲ ႔သားနဲ႔သမီး ကဏွာနဲ႔ ဇာလီကို ဖမ္းသြားသလို ဖမ္းသြားတာ
ေတြ႔လိုက္ရသည္။
“ဟာ…စႏၵီ…ဟိုမွာ ေမာင္ဘုန္းနဲ႔ဖိုးခန္႔ပဲ…ဘာျပႆနာျဖစ္လို႔လဲ
မသိဘူး…ကိုယ္တို႔ လုိက္သြားၾကည္႔ရေအာင္”
ရိန္းနဲ႔စႏၵီ မန္ေနဂ်ာ ရံုးခန္းထဲေရာက္တာ
ျမန္ေပလို႔ေပါ႔။ မန္ေနဂ်ာက သူ အလုပ္ရႈပ္ေနတယ္ဆိုျပီး ရဲလက္ပဲအပ္ဖို႔ ရဲစခန္းကို ဖံုးဆက္ေနခ်ိန္ျဖစ္သည္။
ရိန္းက ေတာင္းပန္ျပီး အက်ိဳးအေၾကာင္းေမးကာ
ရွင္းျပလိုက္မွ သက္သာရာရသြားသည္။
၄ေယာက္သား အိမ္ကိုျပန္ေရာက္လာၾကေတာ႔
ဖိုးခန္႔ရုပ္က စပ္ျဖဲျဖဲျဖစ္လာသည္။ ေမာင္ဘုန္းကေတာ႔ ရွက္လို႔ စကားပင္ မေျပာေတာ႔ေပ။
စႏၵီက အေၾကာင္းစံုေျပာျပမွပဲ က်ေနာ္႔ေကာင္ ၂ေကာင္ ကားသူခိုး အထင္ခံရတဲ႔အေၾကာင္းသိရ
ေတာ႔သည္။ ငိုအားထက္ ရီအားသန္ရေတာ႔သည္။ ျပီးေတာ႔ ရိန္းနဲ႔ စႏၵီတို႔ကိစၥလည္း ေအးေဆးပဲမို႔
ပိုျပီး စိတ္သက္သာရာ ရခဲ႔ေတာ႔သည္။
အဲ႔ဒီေန႔က က်န္တဲ႔ကေလးေတြအားလံုး
အိမ္ျပန္သြားၾကသည္။ ရိန္းသာ က်ေနာ္နဲ႔ အတူအိမ္ျပန္ပါလာသည္။ လမ္းမွာ က်ေနာ္က ရိန္းကို
အစ္ေမးသည္။
“မင္း စႏၵီကို ရင္မခုန္ဘူးလား”
“ဟာ…ဦးပါကလည္း က်ေနာ္တို႔က
ေမာင္ႏွမေတြလိုပါ”
“ေဟ႔ေကာင္ ဒီဇာတ္ကြက္ေတြက
လြန္ခဲ႔တဲ႔ ႏွစ္၂၀ေက်ာ္က ေဒြးတို႔လြင္မိုးတို႔ ရုပ္ရွင္ေတြထဲမွာ ပါျပီးေနျပီ။ မင္းငါ႔ကို
မလိမ္ခ်င္စမ္းပါနဲ႔ကြာ။ ငါက ငယ္ရာကၾကီးလာတဲ႔ေကာင္ပါ။ မင္းမေျပာနဲ႔ မင္းအေဖေတြ အေမေတြေရာ…
ဇာနည္ထက္တို႔တံုတံု တို႔ေရာ အားလံုးကို အၾကံဥာဏ္ေတြ ေပးခဲ႔တဲ႔ေကာင္ပါ”
“ယံုပါတယ္..ဦးပါရဲ ႔အစြမ္းအစကို
မာမီ အျမဲေျပာလို႔ သားသိျပီးသားပါ…ဒါေပမယ္႔ စႏၵီနဲ႔ သားကေတာ႔ တကယ္႔ေမာင္ႏွမေတြလိုပါပဲ”
“မင္းမေန႔က ေကာ္ဖီဆိုင္မွာ
ေကာင္မေလးကို ဘာေတြ ေျပာသလဲ ငါ႔ကို မွန္မွန္ေျပာေနာ္…မွန္မွန္မေျပာပဲ ငါ႔ဖာသာ စံုစမ္းျပီးသိရလို႔ကေတာ႔
ရိန္း မင္းမလြယ္ဘူးမွတ္”
က်ေနာ္ အဲ႔လိုေမးလိုက္ေတာ႔
ဒီေကာင္ နဲနဲရပ္သြားသည္။ ခဏေလာက္စဥ္းစားေနသည္။ ျပီးေတာ႔မွ
“ဦးပါကို သား ဦးေလးအရင္းလိုခ်စ္လို႔
ပြင္႔ပြင္႔လင္းလင္းပဲ ေျပာျပေတာ႔မယ္၊ ဒယ္ဒီတို႔ မာမီတို႔ေတာ႔ မသိပါေစနဲ႔ေနာ္..ျပီးေတာ႔
ဦးထြဋ္ၾကီးနဲ႔ အန္တီလဲ႔ရည္ကိုလည္း သြားမေျပာပါနဲ႔ေနာ္”
“ေအးပါ…သားရိန္းတို႔ ကေလးေတြကိစၥ
ဦးပါ နားလည္ပါတယ္၊ ကဲေျပာ..”
“မေန႔က သား သူ႔ကို ခ်စ္တယ္လို႔ေျပာလိုက္တယ္”
“ဒီေတာ႔”
“သူက အခုေလာေလာဆယ္ေတာ႔ အေျဖေပးဖို႔
ေစာေနေသးလို႔တဲ႔ အဲ႔ဒါ”
“ဘယ္ေတာ႔ေပးမယ္တဲ႔လဲ။ ေနာက္၁လၾကာရင္လား”
“သၾကၤန္အတတ္ေန႔တဲ႔”
“ေဟ….”
အမွန္ေျပာရရင္ေတာ႔ က်ေနာ္႔စိတ္ထဲမွာ
ေကာင္ေလးကရည္းစားစကားေျပာရင္ ေကာင္မေလးက စဥ္းစားပါရေစ ဘာညာနဲ႔ အခ်ိန္ ၁ လေလာက္ယူျပီး
စဥ္းစားၾကသည္။ တစ္ခ်ိဳ ႔ဆို ၃လေလာက္ေတာင္ ေစာင္႔ရသည္။ ခ်စ္သူအေျဖေပးမယ္႔ ရက္ကို ျပကၡဒိန္မွာ
အမွတ္ေလးေတြခ်စ္ျပီး ေရတြက္ၾကရသည္။ အခုေတာ႔ သူတို႔ ခ်စ္သူျဖစ္ဖို႔ စဥ္းစားခ်ိန္ေရာ
ေစာင္႔စားခ်ိန္ေရာ ရင္ခုန္ခ်ိန္ေရာ စုစုေပါင္းမွ ၅ရက္ထဲရယ္
မနက္ျဖန္ျပီးရင္ သၾကၤန္က်ျပီ။
အၾကိဳ၊ အက်၊ အၾကတ္ ၃ရက္နဲ႔ဆို အတတ္ေန႔မွာ အေျဖေပးဖို႔ ၅ရက္ပဲအခ်ိန္ယူသည္။ ေၾသာ္ ေခတ္ၾကီးရယ္
ျမန္လွခ်ည္လား။ ေခတ္နဲ႔ မ်က္ေျခမပ်က္ေအာင္ အမီလိုက္ေနေပမယ္႔ ဒီတစ္ခ်ီေတာ႔ က်ေနာ္ လိုက္မမီေတာ႔ေပ။
က်ေနာ္တို႔တုန္းက ေကာင္ေလးပဲျဖစ္ေစ ေကာင္မေလးပဲ ျဖစ္ေစ ခ်စ္သူျဖစ္ေတာ႔မယ္ဆိုရင္ အစစ
အရာရာ ေလ႔လာစံုစမ္းဖို႔ အခ်ိန္ယူရသည္။ ဘယ္မွာေနလဲ၊ သူ႔မိဘေတြက ဘယ္သူေတြလဲ၊ ဘာလုပ္လဲ
စသည္ျဖင္႔ လမ္းထိပ္ကြမ္းယာဆိုင္မွာ စံုစမ္းရ၊ ဆိုကၠားသမားေမးရနဲ႔ နည္းနည္းၾကာသည္။ ဒီေခတ္ကေတာ႔
အရမ္းျမန္သြားျပီ။ facebook တို႔ twitter တို႔ yahoo တို႔ရွိေနျပီဆိုေတာ႔ လူတစ္ေယာက္ရဲ
႔ profile ကို အေသးစိတ္ အဲ႔ဒီကေန သိႏိုင္ျပီ။ အဲ႔ဒီလူရဲ ႔လႈပ္ရွားမႈ၊ ပတ္ဝန္းက်င္နဲ႔
အဆင္႔အတန္းကို အဲ႔ဒီ network ေတြကေန သိရျပီ။ ဆိုေတာ႔ ေခတ္ကေလးေတြ အတြက္ ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ႔စကား
နားထဲေရာက္ေအာင္ ေျပာရဲဖို႔ပဲလိုသည္။ တစ္ခ်ိဳ ႔က်ေတာ႔ အြန္လိုင္းကေန ေျပာၾကသည္။ တစ္ခ်ိဳ
႔က ဖုန္းေတြ၊ မက္စ္ေစ႔ရွ္ေတြကေနေျပာၾကသည္။ အဓိကက ေျပာျဖစ္လိုက္ဖို႔ပင္။ ဘယ္လိုနည္းပဲသံုးသံုး
ကိုယ္သူ႔ကို ခ်စ္တယ္ဆိုတာ သူသိသြားဖို႔ပဲ လိုသည္။
အဲ႔ဒီလို ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ႔ စကားကို
ေျပာဖို႔ ကပ္ေစးနဲ ႏွေျမာ ေႏွးေကြးေနလို႔ ယေန႔တိုင္ ေဂၚမစြံ တစ္ကိုယ္တည္း လူပ်ိဳၾကီး
ျဖစ္ေနတဲ႔သူေတြလည္း ရွိသည္။ တျခားသူ မဟုတ္ဘူး။ က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ပင္။
ေနာက္ေန႔ က်ေနာ္နဲ႔ ရိန္း
အိပ္ယာကႏႈိးေတာ႔ မႏုက လက္ဖက္ရည္ဝိုင္းျပင္ေပးသည္။ ကိုေဌးက ပိေတာက္ပန္းေတြ တေပြ႔တပိုက္နဲ႔
ျပန္လာသည္။
“ဆရာ…ပိေတာက္ေတြ ပြင္႔ေနျပီဆရာ
ညက မိုးရြာသြားတယ္။ လမ္းတိုင္းလမ္းတိုင္း ဝါထိန္ေနတာပဲ။ ေဈးထဲမွာလည္း လူတိုင္း ပိေတာက္ပန္းေတြပန္လုိ႔
တေဈးလံုး ေမႊးေနတာပဲဆရာ”
ကိုေဌး ေျပာမွပဲ ညက မိုးရြာသြားတာကို
သိေတာ႔သည္။ အခန္းကလံုေန၍ မိုးရြာသြားတာေတာင္ မၾကားမိလိုက္ေပ။
“ဒါဆို သၾကၤန္မိုးရြာသြားတာေပါ႔
ေနာ္ ဦးေဌး”
“ဒါေပါ႔ ရိန္းရ…မင္းတို႔
စင္ကာပူမွာေရာ သၾကၤန္မိုးရြာလား”
“ဟာ ဦးေဌးကလည္း လာေနာက္ေနျပန္ျပီ။
စင္ကာပူမွာ ဘယ္ကလာ သၾကၤန္မိုးရွိရမွာလဲ။ ၁၂လရာသီ ေနပူရင္ပူ မပူရင္ အစိုးမရတဲ႔ မိုးက
ရြာတတ္တာဗ်။ ဦးပါကို ေမးၾကည္႔ပါလား”
“ဟုတ္တယ္ ကိုေဌးရ…ဟိုမွာ
ပိေတာက္ေတာ႔ပြင္႔တယ္ ဒါေပမယ္႔ သၾကၤန္ရန႔ံ မရပါဘူးကြာ…ငါတို႔ ႏိုင္ငံမွာပဲ ေႏြဆို ဥၾသသံနဲ႔
တန္ခူးေလနဲ႔ ပိေတာက္ရန႔ံနဲ႔က သၾကၤန္သရုပ္ကိုေဖာ္တာ…ဘာလိုလိုနဲ႔ နက္ျဖန္ေတာင္ သၾကၤန္က်ျပီ။
မ႑ပ္ လက္မွတ္ေတြေရာ ကုန္ရဲ ႔လားမသိဘူး”
“ဟာ…ဆရာက အခုမွ ေမးေန..လက္မွတ္ေတြက
ကုန္တာျဖင္႔ ၾကာေပါ႔။ ဆရာ႔ကိုေျပာဖို႔ ေမ႔ေနတာ မေန႔ကေတာင္ ကိုဧကို ဖုန္းဆက္ေသးတယ္။
ဆရာ႔ဆီ မဆက္ရဲလို႔တဲ႔။ ဟို ပပဝတီက ကိုဧကိုဆီက လက္မွတ္၂ေစာင္ အတင္းေတာင္းတယ္တဲ႔ ကိုဧကိုက
ဘာအတြက္လဲေမးေတာ႔ သူ႔သူငယ္ခ်င္း၂ေယာက္ပါ ထိုင္ခ်င္တယ္ဆိုလို႔တဲ႔။ အဲ႔ဒါ ကိုဧကိုက ဆရာ႔ဆီ
ဆက္ျပီး ေတာင္းေပါ႔လို႔ ေျပာလိုက္ေတာ႔ စိတ္ေကာက္သြားတယ္တဲ႔”
“အင္း ခက္တာပဲကြာ…ပပဝတီတို႔ကလည္း
ဒါေလးနဲ႔မ်ား ဧကို ကိုဒုကၡသြားေပးရတယ္လို႔။ ကဲ ကိုေဌး..သြား ပပဝတီဆီ ဖုန္းေခၚလိုက္
ရရင္ေျပာ”
“ဟုတ္ကဲ႔”
ကိုေဌးလည္း လက္ထဲက ပိေတာက္ခက္ေတြကို
မႏုလက္ထဲ ေပးျပီး ပပဝတီဆီ ဖုန္းေခၚဖို႕ ဧည္႕ခန္းထဲဝင္သြားသည္။
တေအာင္႔ေနေတာ႔ ေကာ႔တလက္ေလးကိုင္ျပီး
က်ေနာ္ဆီ လာေပးသည္။
“ဟဲလို ပပလား..သမီးကို ဦးပါ
ေျပာသားပဲ ဘာပဲလိုလို ဦးပါကို တုိက္ရိုက္ေျပာပါလို႔…ဘာလို႔ ဧကိုဆီ လက္မွတ္သြားေတာင္းတာလဲ။
ဧကိုက ဘယ္ေပးရဲမလဲ၊ ဦးပါကိုေျပာေပါ႔”
“သမီးက အျမဲတမ္း ဦးပါဆီ
အကူအညီေတာင္းေနရေတာ႔ အားနာလို႔ မေျပာေတာ႔တာ၊ ျပီးေတာ႔ ဒီလက္မွတ္ကိစၥေလး အတြက္နဲ႔ ဦးပါကို
ဖုန္းဆက္ရမွာ ေၾကာက္လို႔”
“ဘာေၾကာက္စရာရွိလဲ…နင္႔ကို
ငါကကိုက္စားမွာၾကေနတာပဲ”
“ဟင္းဟင္း..ေနာက္တာပါ ဦးပါကလည္း…ဦးပါ
သမီးသူငယ္ခ်င္း ၂ေယာက္ေလ..ဟို စဝ္သိုက္ေအာင္နဲ႔ နဒီနႏၵာတို႔က သူတို႔လည္း ဦးပါမ႑ပ္မွာ
ထုိင္ခ်င္တယ္ဆိုလို႔”
“စဝ္သိုက္ေအာင္ဆိုတာ ဟိုရွမ္းကေလးလား
ဘာလဲ Rayban မ်က္မွန္ေၾကာ္ျငာတဲ႔ေကာင္ေလးမဟုတ္လား”
“ဟုတ္တယ္ ဟုတ္တယ္။ နဒီကိုေတာ႔
ဦးသိမွာေပါ႔”
“သိတယ္ သိတယ္ ဟိုတေလာကပဲ
ရွန္ဂရီလာဟိုတယ္မွာ သူနဲ႔ ခ်ိဳသာနဲ႔ ကားရိုက္ေနတာ ဦးလည္း အစည္းအေဝး တစ္ခု တက္ျပီး
ျပန္မယ္လုပ္ေတာ႔ ခ်ိဳသာနဲ႔ေတြ႔လို႔ မိတ္ဆက္ေပးတာနဲ႔ သိေနတာ”
“အဲ႔ဒါ သူတို႔၂ေယာက္အတြက္…”
“လက္မွတ္မလိုပါဘူး…ပပသူငယ္ခ်င္းေတြပဲ…ေခၚခဲ႔ပါ”
“ဟား….ေက်းဇူးတင္လိုက္တာ…သမီးတို႔က
ဦးပါတင္ေပးတဲ႔ မင္းသမီးေတြဆိုေတာ႔ အေၾကာင္းမဟုတ္ေပမယ္႔ သူတို႔က်ေတာ႔ ဒီတိုင္းလိုက္ထိုင္ရင္
မေကာင္းလို႔ လက္မွတ္နဲ႔ ထိုင္ခိုင္းမလို႔ေလ…အဲ႔ဒါေျပာတာေပါ႔…ဦးပါၾကီးက သေဘာ ေကာင္းပါ
တယ္လို႔”
“ရုပ္ရွင္မင္းသမီးလို႔ မေျပာရဘူး။
ေလသံကိုက သရုပ္ေဆာင္ေကာင္းတယ္”
“ဟင္း…ဦးပါကလည္း…”
က်ေနာ္လည္း ပပနဲ႔ ဖုန္းေျပာျပီးရံုရွိေသး
ဧကိုဆီမွ ဖုန္းဝင္လာသည္။
“ဆရာ…ပပဝတီက လက္မွတ္…”
“မေျပာနဲ႔ေတာ႔ ဧကို ငါ သူနဲ႔ဖုန္းေျပာျပီးျပီ…ဘယ္လိုလဲ
မ႑ပ္အေျခအေန…DJ ေရာ ဘယ္သူေတြေခၚထားလဲ”
“ဆရာ႔တပည္႔ၾကီး DJ ဘီလူးနဲ႔
ဘန္ေကာက္က DJ ေသာမတ္စ္ပဲေပါ႔”
“ေအး .. ေကာင္းသလို ၾကည္႔လုပ္ကြာ…မနက္ျဖန္ဖြင္႔ပြဲမွာ
ပပရယ္ ခ်ိဳသာရယ္ နဒီရယ္ ရွမ္းေလး စဝ္သိုက္ေအာင္ရယ္ ၄ေယာက္ရွိျပီ။ တျခား ဧည္႔သည္ေတြဖိတ္ထားေသးလား”
“ဖိတ္ထားတယ္ဆရာ က်ေနာ္တို႔
ျမိဳ ႔နယ္က လႊတ္ေတာ္အမတ္ရယ္၊ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမႈးရယ္၊ ျပီးေတာ႔ ဆရာ႔ ပါတနာ ကုမၸဏီက MD ေတြအားလံုးလဲ
ဖိတ္ထားတယ္ဆရာ”
ဧကိုနဲ႔ ဖုန္းေျပာျပီးေတာ႔
က်ေနာ္တုိ႔ တူဝရီးႏွစ္ေယာက္ မ႑ပ္ေဆာက္ေနတဲ႔ဆီ ထြက္ခဲ႔ၾကသည္။ မ႑ပ္က ၄ဆင္႔ မ႑ပ္ျဖစ္သည္။
ေအာက္ ၂ဆင္႔ ကေရပတ္တဲ႔သူေတြအတြက္ျဖစ္ျပီး တတိယတဆင္႔က မတ္တပ္ရပ္ခ်င္သူေတြ၊ က ခ်င္သူေတြ
အတြက္၊အေပၚဆံုးအဆင္႔မွာေတာ႔ DJ ROOM ရွိမယ္။ Celebrities ေတြရယ္ Organizer ေတြရယ္အတြက္ျဖစ္သည္။
ရိန္းနဲ႔က်ေနာ္ မ႑ပ္ေပၚတက္ၾကည္႔ၾကသည္။
ခိုင္မခိုင္စစ္ၾကည္႔သည္။ ဒါအေရးၾကီးသည္။ မ႑ပ္ေပၚမွာ လူက ၃၀၀ေလာက္ရွိမွာ။ အားလံုးက ခုန္အုံးမွာ။
ပ်ဥ္ေတြ ေထာက္ေတြ ခိုင္ဖို႔လိုသည္။ ျပီးေတာ႔ ပတ္ပတ္လည္မွာ မီးအလွဆင္ထားတာေတြက ဝါယာေရွာ႔မျဖစ္ေအာင္
ဂရုစိုက္ရမည္။ ဒါျပီးေတာ႔ အတက္အဆင္း ဝင္ေပါက္ဂိတ္မွာ security ေတြစစ္ဖို႔ရယ္။ မ႑ပ္
ပတ္ဝန္းက်င္မွာ ရန္ပြဲမျဖစ္ေအာင္ ထိန္းဖို႔ security အဖြဲ႔ ခန္႔ထားတဲ႔လူေတြကို ေသခ်ာ
ေျပာဆို အမိန္႔ေပးျဖစ္သည္။
Security အဖြဲ႔ဝင္ၾကီးပဲ
စုစုေပါင္း ၃၀ေခၚထားျပီး မ႑ပ္မွာပဲအိပ္ခိုင္းသည္။ အားလံုးကို တူညီဝတ္စံု ကုမၸဏီ သၾကၤန္မ႑ပ္
တံဆိပ္နဲ႔ ေပးဝတ္ျပီး ေခါင္းေျပာင္ေအာင္ တုံးခိုင္းလိုက္သည္။ သူတို႔အားလံုးကို အုပ္ခ်ဳပ္ဖို႔
ဧကိုရဲ ႔တပည္႔ ေအာင္သူ႔ကို တာဝန္ေပးလိုက္သည္။
မနက္ျဖန္ညေန ၃နာရီမွာ မ႑ပ္ဖြင္႔ပြဲလုပ္ျပီး
ေရစပက္မယ္။ ဖြင္႔ပြဲကို ခမ္းခမ္းနားနား ျမဴးျမဴးၾကြၾကြ ျဖစ္ဖို႔ စီစဥ္စရာရွိတာေတြ စီစဥ္ျပီး
ရိန္းကို ရန္ကုန္ျမိဳ ႔တစ္ပတ္ မ႑ပ္ေတြအေျခအေန လိုက္ျပျဖစ္သည္။
ညေနေစာင္းေတာ႔ အိမ္ကိုေစာေစာျပန္ခဲ႔ၾကျပီး
ည၇နာရီေလာက္ က်ေနာ္နဲ႔ရိန္း သုဝဏၰေဘာလံုးကြင္းနားက သုဝဏၰေ႔ရွာ႔ပင္းစင္တာ အေပၚဆံုးထပ္မွာ
ဖြင္႔ထားတဲ႔ အီတာလ်ံ စားေသာက္ဆိုင္မွာ ညစာသြားစားျဖစ္သည္။ စႏၵီ ႔ကိုပါ တခါတည္း ဝင္ေခၚခဲ႕သည္။
ရိန္းက စႏၵီ႔ ကိုလည္း သၾကၤန္အတူတူလည္လို႔ရေအာင္
စည္းရံုးသည္။ က်ေနာ္ကလည္း သူ႕အဘြားဆီ ကိုယ္တိုင္သြားျပီး ခြင္႔ေတာင္းထားသည္။ ဘာပဲေျပာေျပာ
သူမ်ားေတြနဲ႔လည္တာထက္စာရင္ က်ေနာ္တို႔နဲ႔ရွိေနျခင္းက စႏၵီအတြက္ လံုျခံဳစိတ္ခ်ရသည္။
ႏို႔မဟုတ္ရင္ သိတဲ႔အတိုင္း ေခတ္မီလာတာနဲ႔အမွ် ေခတ္ကာလ သားသမီးေတြက ဒီလို ပြဲေတာ္မ်ိဳးဆို
စိတ္လြတ္ကိုယ္လြတ္ ေပ်ာ္တတ္ၾကတာ။ အျမင္မေတာ္တာေတြလည္းေတြ႔ရ၊ မသင္႔ေတာ္တာေတြလည္း ျမင္ရနဲ႔
ဒါကေတာ႔ ျဖစ္မွာပဲ။ တစ္ခုလိုခ်င္ရင္ တစ္ခုေတာ႔ စြန္႔ရမယ္။ ကိုယ္႔ႏိုင္ငံ ေခတ္မီခ်င္တယ္၊
ကမၻာနဲ႔ ရင္ေပါင္တန္းခ်င္တယ္ဆိုရင္ ႏိုင္ငံတကာနဲ႔ဆက္ဆံလာရျပီ။ ႏိုင္ငံတကာက လူေတြကိုယ္႔ႏိုင္ငံထဲ
ဝင္ေရာက္လာၾကျပီ။ သူတို႔နဲ႔အတူ အေနာက္တိုင္း ယဥ္ေက်းမႈေတြလည္း အတူပါလာၾကသည္။ ဒီလိုဆို
ကိုယ္႔ႏိုင္ငံက လူငယ္ေတြလည္း အဲ႔ဒီ အေနာက္တိုင္း ယဥ္ေက်းမႈနဲ႔ ရင္းႏွီးကြ်မ္းဝင္လာၾကသည္။
အလြန္အကြ် ံမျဖစ္ဖို႔ပဲ ထိန္းရမည္။ ဒါ ကမၻာအႏွံ႕ျဖစ္စဥ္ (globalization) နဲ႔ ယဥ္ေက်းေအာင္
ေဆာင္ရြက္ျခင္း (civilization) ကို မွ်တေအာင္ ထိန္းညိွဖို႔ (control) အေရးၾကီးသည္။
အရမ္းတင္းၾကပ္ လြန္းရင္လည္း မသိေအာင္က်ဴးလြန္ရင္း ခိုးလုပ္ရင္းနဲ႔ စာရိတၱပ်က္ျပားျခင္း၊
စိတ္ဓါတ္က်ျခင္း (demoralization) တို႔ျဖစ္လာႏိုင္သည္။
အဲ႔ဒီေန႔ညက
စႏၵီနဲ႔ရိန္း ၂ေယာက္ကို ေအးရာေအးေၾကာင္း စကားေျပာႏိုင္ေအာင္ သုဝဏၰေရွာ႔ပင္းေမာ အေပၚဆံုး
အထပ္လသာေဆာင္က My Café ကိုလိုက္ပို႔ေပးျပီး အဲ႔ဒီေဘးမွာ က်ေနာ္႔မိတ္ေဆြၾကီး ကိုမိုးမင္း
ပိုင္သည္႔ Mr.Moe-Liquor Bar မွာ သြားျငိ္မ္႕ရင္း ေစာင္႔ေနလိုက္သည္။ ၁၁နာရီေက်ာ္ေလာက္မွ
အိမ္ျပန္ခဲ႔ၾကသည္။
ရင္ထဲက သၾကၤန္ အပိုင္း ၁
ရင္ထဲက သၾကၤန္ အပိုင္း ၂
ရင္ထဲက သၾကၤန္ အပိုင္း ၁
ရင္ထဲက သၾကၤန္ အပိုင္း ၂
No comments:
Post a Comment