ဒါရိုက္တာညိဳမင္းလြင္ဆိုရင္
လူတိုင္းသိၾကမယ္ထင္ပါသည္။ လူငယ္ၾကိဳက္ ဖန္စီဇာတ္ကားမ်ားကို ရိုက္ကူးတင္ျပ ေလ႔ရွိတဲ႔
ဒါရိုက္တာတစ္ေယာက္ပါ။ အရင္က သရုပ္ေဆာင္တစ္ေယာက္ အျဖစ္နဲ႔လည္း ပရိသတ္သိခဲ႔ျပီးသူ တစ္ေယာက္ပါ။
အေတြးေကာင္းေကာင္း ရိုက္ခ်က္ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ပရိသတ္အခိုင္အမာရွိထားတဲ႔ လူငယ္ဒါရိုက္တာ
တစ္ေယာက္ဆိုလည္း မမွားပါဘူး။ ဒါရိုက္တာညိဳမင္းလြင္ကို ရုပ္ရွင္ေလာကသားမ်ားႏွင္႔ ရင္းႏွီးသူတိုင္းက
ကိုညိဳလို႔ ေခၚၾကသည္။
ကိုညိဳနဲ႔ကြ်န္ေတာ္
လြန္ခဲ႔တဲ႔၃ႏွစ္ေလာက္က ဆံုျဖစ္ခဲ႔ၾကသည္။ ေတြ႔ဆံုျဖစ္တဲ႔ေနရာက ကိုညိဳ႔အိမ္မွာပါ။ ကြ်န္ေတာ္႔ကို
ေခၚသြားေပးတာက ကိုညိဳနဲ႔ေက်ာင္းေနဖက္သူငယ္ခ်င္း မျဖဴပါ။ အစက မျဖဴနဲ႔ကြ်န္ေတာ္လည္း သိပ္မရင္းႏွီးပါဘူး။
ကြ်န္ေတာ္သူ႕ငယ္ခ်င္းဇာနည္ထက္ရဲ႔ အစ္ကို ကိုေနလင္းနဲ႔ မျဖဴတို႔ ကိုညိဳတို႔က ေက်ာင္းေနဖက္ေတြဆိုေတာ႔
ကိုေနလင္းနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး မျဖဴနဲ႔ခင္မင္ခဲ႔ၾကသည္။ ေနာက္ပိုင္း မျဖဴနဲ႔ စာေပအေၾကာင္းေတြ
ေျပာရင္း ေဆြးေႏြးရင္း ပိုျပီးခင္သြားၾကသည္။ တစ္ခုမွတ္မိေသးသည္။ တစ္ရက္ မျဖဴအိမ္လိုက္သြားျပီး
မျဖဴစာအုပ္စင္ကေန ပန္းခ်ီခင္ေမာင္ရင္ရဲ႔ စာအုပ္ကို ဌားလာတာ ယေန႔တိုင္ ျပန္မေပးျဖစ္ေသးပါ။
မျဖဴကေတာ႔ ဆံုးျပီလုိ႔ တြက္ထားမွာ ေသခ်ာသည္။ ဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ စကားေတြ ေျပာၾကဆုိၾကရင္း
ကြ်န္ေတာ္က စာေတြလည္းေရးတဲ႔အေၾကာင္း၊ အႏုပညာကိုဝါသနာပါတဲ႔အေၾကာင္း ေျပာျဖစ္ၾကသည္။ ျပီးေတာ႔
ဒါရိုက္တာတစ္ေယာက္ အရမ္းျဖစ္ခ်င္ေၾကာင္း ေျပာျပေတာ႔ ကိုေနလင္းနဲ႔မျဖဴက ဒါဆို မင္းကို
ကိုညိဳ႔ဆီ ပို႔ေပးမယ္။ မင္း သူနဲ႔လိုက္ေလ႔လာဆိုျပီး ကြ်န္ေတာ္႔ကို ကိုညိဳမင္းလြင္ဆီ
ပို႔ေပးခဲ႔ၾကပါသည္။ ဒီလိုနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ကိုညိဳ ဆံုျဖစ္ခဲ႔ပါသည္။
ပထမ
ကိုညိဳ႔ေယာကၡမအိမ္ကို အရင္ေရာက္သြားၾကသည္။ ေန႔ခင္းဘက္ေတြဆို ကိုညိဳက ေယာကၡမအိမ္မွာ
ရွိတတ္သည္။ ကိုညိဳ႔မိန္းမ မစႏၵာလြင္က တရုတ္စာက်ဴရွင္သင္ေပးေနသည္။ မစႏၵာလြင္ က်ဴရွင္ျပီးခါနီးေလာက္
ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ မျဖဴနဲ႔ အိမ္ေပၚေရာက္သြားၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔အတူ ကြ်န္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္း
ေဒါက္တာျငိမ္းခ်မ္းဦးလည္း ပါသည္။ (အခုေတာ႔ ကိုဦးက ဂ်ေမကာမွာ အလုပ္သြားလုပ္ေနပါျပီ)။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ ၃ေယာက္နဲ႔ မစႏၵာလြင္ စကားေျပာျဖစ္ၾကသည္။ ကိုညိဳ႔သမီးေလးကေတာ႔ တီတီတာတာနဲ႔
ေဆာ႔ေနေလသည္။ ကိုညိဳ႔ကို အဲ႔ဒီအိမ္မွာ မေတြ႔ခဲ႔ရ။ မစႏၵာက သူ႔ေယာက္်ား ဟုိဘက္လမ္းက သူတို႔အိမ္မွာ
editing လုပ္ေနလို႔ ဒီေတာင္ မလာႏိုင္ဘူးလို႔ေျပာပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို အဲ႔ဒီအိမ္
လိုက္သြားၾကဆိုျပီး သူက ကိုညိဳ႔ဆီ ဖုန္းဆက္ေျပာသည္။
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔
ကိုညိဳရွိတဲ႔ဆီ လိုက္သြားၾကသည္။ ကိုညိဳက အလံု ကြင္းေက်ာင္းလမ္းမွာေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔
ေရာက္သြားေတာ႔ ကိုညိဳက ေဖာ္ေဖာ္ေရြေရြပဲၾကိဳသည္။ မျဖဴနဲ႔ကလည္း ေက်ာင္းေနဖက္မို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္ေနေတာ႔
ပိုျပီး ရင္းရင္းႏွီးႏွီးရွိသည္။ သူ တစ္ညလံုး editing လုပ္ထားလို႔ မနက္လင္းခါနီးေလာက္မွ
အိပ္ေပ်ာ္သြားကာ ခုဏကမွ ႏိုးလာတာလို႔ ေျပာသည္။ ကိုညိဳ႔ပံုၾကည္႔ရတာ လန္းလန္းဆန္းဆန္းသိပ္မရွိဘူး။
သူ႔တပည္႔တစ္ေယာက္ကို ထမင္းေၾကာ္နဲ႔ ၾကက္ဥေၾကာ္ လွန္းမွာျပီး စားေနတုန္း ကြ်န္ေတာ္တို႔ေရာက္သြားျခင္းျဖစ္သည္။
မျဖဴက
ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ကိုညိဳ႔ကို မိတ္ဆက္ေပးသည္။ တဆက္တည္းမွာပဲ ဒါရိုက္တာျဖစ္ခ်င္လို႔ ကိုညိဳ႔ဆီ
လိုက္ပို႔ေပးတာ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာျပလိုက္ေတာ႔ ကိုညိဳ သေဘာက်သည္။ ျပီးေတာ႔ ကိုညိဳက စကားေတြ
စတင္ေျပာေတာ႔သည္။ သူ႔ဆီကို ေကာင္ေလးေတြေရာ ေကာင္မေလးေတြေရာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေရာက္လာဖူးတယ္လို႔ေျပာသည္။
သူတို႔အားလံုးက ရုပ္ရွင္မင္းသား ျဖစ္ခ်င္တဲ႔လူေတြ မင္းသမီးျဖစ္ခ်င္တဲ႔လူေတြခ်ည္းပဲလို႔ဆက္ေျပာသည္။
ဒီတစ္ခါပဲ ဒါရိုက္တာျဖစ္ခ်င္လို႔ ေရာက္လာတဲ႔ကြ်န္ေတာ္႔ကို သူေတြ႔ဖူးပါေၾကာင္း ေျပာရင္းရယ္သည္။
ျပီးေတာ႔
ကိုညိဳနဲ႔ရုပ္ရွင္ ရိုက္ကြင္းေတြအေၾကာင္းေျပာျဖစ္ၾကသည္။ သူ႔ရဲ႔ ရုပ္ရွင္အေပၚ ခံယူခ်က္နဲ႔
ရိုက္ကြင္းတစ္ခုကို ဘယ္လိုတည္ရတယ္၊ ဘယ္လို အခက္အခဲေတြနဲ႔ၾကံဳရတယ္ဆိုတာမ်ိဳး ရွင္းျပသည္။
မ်ားေသာအားျဖင္႔ ကိုညိဳရိုက္တဲ႔ ဇာတ္ကား တိုင္းကို သူကိုယ္တိုင္ပဲ ဇာတ္ညႊန္းေရးေၾကာင္း၊
ဇာတ္ညႊန္းဆရာေတြသီးသန္႔မေခၚေၾကာင္း၊ဇာတ္ညႊန္းဆရာရွိရင္ ကိုယ္လိုခ်င္ သလို ရိုက္လို႔မရေၾကာင္း၊
သူက စိတ္လြတ္ကိုယ္လြတ္ လုပ္ကိုင္ရတာကိုပဲ ႏွစ္သက္ေၾကာင္းေျပာျပသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း
ကြ်န္ေတာ္ေရးထားတဲ႔ ဇာတ္လမ္းေတြ အမ်ားၾကီးရွိပါတယ္၊ ကိုညိဳဖတ္ၾကည္႔ျပီး အဆင္ေျပမယ္႔ဟာ
ယူသံုးေပါ႔လို႔ ေျပာလိုက္သည္။ ကိုညိဳက သေဘာေတြက်သည္။ ကြ်န္ေတာ္႔စာေတြကို ဖတ္ခ်င္တယ္
ေနာက္ေန႔ယူခဲ႔ဆိုျပီး ေျပာသည္။
အဲ႔ဒီေနာက္ေတာ႔
ကိုညိဳနဲ႔ မိသားစုအေၾကာင္းေတြ ထိုင္ေျပာျဖစ္သည္။ ကိုညိဳက ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ေကာ္ဖီေဖ်ာ္တိုက္သည္။
ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ကိုညိဳ႔ရဲ႔ အႏုပညာအေပၚ ခံယူခ်က္ေတြ၊ အယူအဆေတြနဲ႔ ဖန္တီးမႈေတြ အေၾကာင္း
ေမးျမန္းျဖစ္သည္။ တပ္မေတာ္ေန႔ ဂုဏ္ျပဳဇာတ္လမ္းတစ္ခု ကိုညိဳရိုက္ခဲ႔တာ အရမ္းေကာင္းေၾကာင္း
ကြ်န္ေတာ္က ေျပာေတာ႔ ကိုညိဳကရယ္သည္။ ျပီးေတာ႔
“ကြ်န္ေတာ္႔ကို ဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီးသူရေရႊမန္းက
တပ္မေတာ္ေန႔ ညစာစားပြဲမွာ ႏႈတ္ဆက္ရင္း သူလည္း အဲ႔ဒီဇာတ္လမ္းကို ၾကည္႔မိတာ အရမ္းေကာင္းတယ္၊
မင္းေတာ္တယ္လို႔ ခ်ီးမြမ္းခန္းထုတ္သြားတယ္ဗ်”
လို႔ သူ႔ရဲ႔ အသိအမွတ္ျပဳ ခံရမႈအေပၚ ျပန္လည္ေျပာျပပါသည္။
(ထိုစဥ္က ဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီးသူရေရႊမန္းသည္ တပ္မေတာ္
ၾကည္းေရေလ ညွိႏႈိင္းကြပ္ကဲေရးမႈးျဖစ္သည္။)
ကိုညိဳမင္းလြင္ဟာ
အင္မတန္မွ ပြင္႔လင္းတဲ႔လူတစ္ေယာက္ပါ။ သူ႔အေၾကာင္းေတြကို ပြင္႔ပြင္႔လင္းလင္းပဲေျပာျပသည္။
သူဟာ သူ႕အေဖဆီက အႏုပညာေသြးပါခဲ႔ေၾကာင္း၊ မိဘေတြက သေဘၤာသားလုပ္ေစခ်င္ေသာ္လည္း သူက ဒီအႏုပညာကို
ရူးရူးသြပ္သြပ္ လုပ္ခ်င္လို႔ အိမ္ေပၚက ဆင္းခဲ႔ေၾကာင္း၊ သူနဲ႔သူ႔မိန္းမ ဘယ္လိုေတြ႔ခဲ႔တယ္ဆိုတာကအစ
သူ႔သမီးေလး ေမြးလာတဲ႔အခါ သူဘယ္လိုခံစားရတယ္၊ သူ႔ရဲ႔ခံစားခ်က္ေတြနဲ႔ သူ႔သမီးေလးရဲ႔ အနာဂတ္အတြက္
ဘယ္လို ပဲ႔ကိုင္ေပးမယ္ ဆိုတာေတြကို တကယ္႔မိတ္ေဆြ ရင္းခ်ာမ်ားပမာ ေျပာျပေလသည္။ မျဖဴပါတာလည္း
ပါမွာေပါ႔ေနာ္။ ကြ်န္ေတာ္ခ်ည္းပဲ သက္သက္ဆို ေျပာခ်င္မွလည္း ေျပာမွာေပါ႔။ ျပီးေတာ႔ ေဒြး
(ကိုသားၾကီး) မေသခင္ကနဲ႔ ေသတဲ႔အခ်ိန္က အျဖစ္အပ်က္ ေတြကိုလည္း သူကေျပာျပေသးသည္။
ကြ်န္ေတာ္တို႔
၂နာရီနီးပါးေလာက္ ေနာက္ေဖး ထမင္းစား စားပြဲမွာ ထုိင္ေျပာေနခဲ႔ျပီး ကိုညိဳက သူညက edit
လုပ္ထားတဲ႔ ဗီဒီယိုကားကိုျပမယ္ဆိုျပီး Editing ခန္းထဲကိုေခၚသြားပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္း
ကိုညိဳေခၚရာေနာက္လိုက္သြား ၾကသည္။ အခန္းထဲမွာလည္း စက္ပစၥည္းေတြ ပြစာက်ဲေနသည္။ ၾကိဳးေတြလည္း
ရွဳပ္ယွက္ခက္ေနသည္။ ဒါ အႏုပညာဖန္တီးသူတစ္ေယာက္ရဲ႔ လုပ္ငန္းခြင္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္သေဘာေပါက္လိုက္ပါသည္။
ထူးဆန္းတာတစ္ခုက
ကိုညိဳသည္ သူရိုက္ခဲ႔တဲ႔ကားေတြကို တစ္ေခြမွသိမ္းမထားျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ သူ႔ဗီဒိုထဲတြင္
ႏိုင္ငံျခားကားေတြခ်ည္း ျပည္႔ေနသည္။ လတ္တေလာ ထြက္တဲ႔ကားေတြလည္း ရွိေနသည္။ ကိုညိဳ ဒီေအာ္ရဂ်င္နယ္ေတြ
ဘယ္လိုဝယ္ရလဲလို႔ေမးေတာ႔ ကိုညိဳကရွင္းျပသည္။
“မင္းသားမင္းသမီးေတြထဲက
ဘယ္သူပဲ ႏိုင္ငံျခားသြားသြား ကြ်န္ေတာ္က အေခြမွာေနက်၊ ဒီအေခြက နန္းဆုစင္ကာပူက ျပန္လာတုန္းက
မွာလိုက္တာ၊ ဒါက ေခ်ာရတနာဝယ္လာတာေလ”
ဆိုျပီး တစ္ေခြျပီး တစ္ေခြထုတ္ျပသည္။ ကြ်န္ေတာ္က
ႏိုင္ငံျခားကား အၾကည္႔နည္းတဲ႔အေၾကာင္း ေျပာေတာ႔ ကိုညိဳက
“ႏိုင္ငံျခားကားေတြကို
ၾကည္႔သင္႔တယ္ဗ်၊ အဲ႔ဒီထဲမွာ သူတို႔ ဘယ္လိုဆက္တင္သံုးတယ္၊ ဘယ္လိုျမဴးဇစ္သံုးတယ္၊ ဘယ္လို
edit လုပ္တယ္ ဆိုတာေတြကို ေလ႔လာႏိုင္တယ္ဗ်၊ သူတို႔ရိုက္တဲ႔ဇာတ္ကားကို ခိုးခ်ဖို႔ ေျပာတာမဟုတ္ဘူးေနာ္၊
သူတို႔ရဲ႔ နည္းပညာဖန္တီးမႈကို ေလ႔လာအတုယူျပီး ကိုယ္ေရာ ဘယ္လိုလုပ္ရင္ ရမလဲဆိုတာမ်ိဳး
ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ အျမဲေတြးတယ္”
ကိုညိဳက
ေျပာေျပာဆိုဆိုနဲ႔ သူ႔အေခြေတြ ထည္႔ထားတဲ႔ ေတာင္းၾကီးကို လွန္းယူလိုက္ျပီး ကြ်န္ေတာ္႔ကို
ၾကည္႔ခ်င္တဲ႔ ကားယူသြားျပီး ၾကည္႔ေလလို႔ ေပးတယ္။ ခဏငွားတာေပါ႔ဗ်ာ။ ျပီးေတာ႔ ကိုညိဳက
ဆက္ေျပာသည္။
“ကြ်န္ေတာ္႔ဆီမွာ
ဒီထက္မ်ားမ်ားရွိေသးတယ္၊ မေန႔ကမွ ခိုင္သင္းၾကည္က တစ္ထုပ္ၾကီး မ သြားလို႔ တစ္ခ်ိဳ႔ကား
ေကာင္းေတြ သူ႔ဆီပါသြားတယ္ထင္တယ္ဗ်၊ ဒီမွာလည္း ကားေကာင္းေတြရွိပါေသးတယ္။ ဒါေလးၾကည္႔ဖူးလား”
လို႔ေမးေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္က ေခါင္းခါသည္။ ဒါေရာလို႔ ေမးေတာ႔လည္း ကြ်န္ေတာ္က ဟင္႔အင္းလို႔ေျဖသည္။
ကြ်န္ေတာ္႔ေဘးက အေဖာ္ ႏွစ္ေယာက္ကေတာ႔ ဝါသနာရွင္အဆင္႔ေတြမို႔ ႏိုင္ငံျခားကား အကုန္သိသည္။
ကိုညိဳေမးသမွ် ကိုဦးက အကုန္ၾကည္႔ဖူး ေနသည္။ မျဖဴကလည္း ၾကည္႔ျပီးသားျဖစ္ေနသည္။ ဒီေနရာမွာ
ကိုဦး၊မျဖဴတို႔နဲ႔ ကိုညိဳ ေလေပးတည္႔သြားေတာ႔သည္။ ႏိုင္ငံျခားကားေတြ အေၾကာင္း သူတို႔
ေဝဖန္ေဆြးေႏြးေတာ႔သည္။ အမွန္အတိုင္းပဲ ဝန္ခံပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ငယ္ငယ္တည္းက ႏိုင္ငံျခားကားဆို
ဂ်ိမ္းစဘြန္းကားေတြေလာက္သာ ၾကည္႔ျဖစ္သည္။ ရံဖန္ရံခါ ၾကံဳမွသာ ဟုိတစ္ကား ဒီတစ္ကား ၾကည္႔ျဖစ္သည္။
တကူးတက အခ်ိန္ေပးျပီး ႏိုင္ငံျခားရုပ္ရွင္ကားမ်ား မၾကည္႔ျဖစ္ပါ။ အဲ႔ဒီလို ထိုင္ၾကည္႔ရမည္႔အခ်ိန္မွာ
ကြ်န္ေတာ္ စာအုပ္တစ္အုပ္ ဖတ္လိုက္ရ တာက ပိုျပီး အရသာရွိလွသည္။ စာတစ္ပုဒ္ ထိုင္ေရးလိုက္ရတာက
ပိုျပီး အဓိပၸါယ္ရွိပါသည္။
ႏိုင္ငံျခားကားေတြအေၾကာင္း
ကိုညိဳတို႔ေျပာဆိုေနခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္က ကိုညိဳ႔ပန္းခ်ီလက္ရာတစ္ခ်ိဳ႔ကို ေလ႔လာေနမိသည္။
ကိုညိဳက ပန္းခ်ီလည္း ဆြဲသည္။ စာလည္းေရးသည္။ ဒီလိုနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျပန္ၾကဖို႔ ျပင္သည္။
မျပန္ခင္ ကိုညိဳ႔ရိုက္ကြင္းကို လုိက္ဖို႔ ခ်ိန္းသည္။ Myanmar Info Tech မွာ ေနာက္တစ္ပတ္
ရိုက္ကြင္းရွိတယ္ဆိုလို႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ကိုညိဳ ခ်ိန္းလိုက္ၾကသည္။ ျပန္ခါနီး ကြ်န္ေတာ္က
အိတ္ထဲမွာ ပါလာတဲ႔ ဒိုင္ယာရီစာအုပ္ေလးထုတ္ျပီး
“ကိုညိဳ
ကြ်န္ေတာ္႔ကို တစ္ခုခု ေရးေပးပါ” လို႔ ေျပာလိုက္မိသည္။
ကိုညိဳက
ကြ်န္ေတာ္႔ စာအုပ္ေလးကို ယူျပီး ခ်က္ခ်င္းပဲ စာေတြခ်ေရးေနေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ခဏ
ေစာင္႔ေနလိုက္သည္။ ကိုညိဳက တစ္မ်က္ႏွာနီးပါးေလာက္ စာေရးျပီးေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ျပန္ေပးသည္။
ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာျပီး ျပန္ခဲ႔သည္။
လမ္းေရာက္မွ
ကိုညိဳဘာေတြေရးေပးလိုက္ပါလိမ္႔ဆိုျပီး ဖတ္ၾကည္႔မိသည္။ ကိုညိဳ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေရးေပးလိုက္တဲ႔
မူလ လက္ေရးနဲ႔စာရြက္ဟာ ကြ်န္ေတာ္အသိမ္းလြန္ေန၍ ဒီေနရာမွာ မေဖာ္ျပေပးႏိုင္တာ နားလည္ေပးပါ။
ကြ်န္ေတာ္႔ စာအုပ္စင္ေပၚက ဖိုင္တစ္ခုခုထဲမွာ ရွိေနလိမ္႔မည္ဟုထင္ပါသည္။ ကိုညိဳေရးေပးလိုက္တဲ႔စာထဲမွာ
ကြ်န္ေတာ္က ဒိုင္ယာရီစာအုပ္ထုတ္ျပီး တစ္ခုခုေရးေပးပါလို႔ ေျပာလိုက္တဲ႔အခ်ိန္မွာ သူအရမ္းအံ႔ၾသသြားမိေၾကာင္း၊
သူ႔အျဖစ္နဲ႔ ထူးဆန္းစြာတိုက္ဆိုင္ေနေၾကာင္း၊ လြန္ခဲ႔တဲ႔ ဆယ္ႏွစ္ ၁၉၉၈မွာ သူ ဒါရိုက္တာေမာင္မ်ိဳးမင္း
(ဦးမ်ိဳး)ဆီ ေရာက္ခဲ႔ေၾကာင္း၊ ဦးမ်ိဳးဆီမွာ ဒါရိုက္တာျဖစ္ခ်င္လို႔ ေလ႔လာသင္ယူခြင္႔ေတာင္းခဲ႔ဖူး
ေၾကာင္း၊ ဦးမ်ိဳးအိမ္မွာေနျပီး ခိုင္းတာလုပ္ ေကြ်းတာစား ဘဝနဲ႔ေနခဲ႔ရေၾကာင္း၊ အဲ႔ဒီအခ်ိန္တုန္းက
သူ႔ဒိုင္ယာရီစာအုပ္ေလးကို ထုတ္ျပီး ဦးမ်ိဳးကြ်န္ေတာ္႔ကို တစ္ခုခုေရးေပးပါလို႔ ေျပာခဲ႔ဖူးေၾကာင္း၊
အဲ႔တုန္းက ဦးမ်ိဳးက ေနာက္ဆယ္ႏွစ္ၾကာရင္ ညိဳမင္းလြင္ဆိုတာ နာမည္ၾကီး ဒါရိုက္တာတစ္ေယာက္
ျဖစ္ေနလိမ္႔မယ္ဆိုျပီး နမိတ္ဖတ္ေရးေပးခဲ႔ဖူးေၾကာင္း၊ ျပီးေတာ႔ ဦးမ်ိဳးက အဲ႔ဒီ အခ်ိန္က်ရင္
ဒီေန႔မင္းလိုပဲ ဒါရိုက္တာ ျဖစ္ခ်င္တဲ႔ လူတစ္ေယာက္ မင္းဆီေရာက္လာျပီး တစ္ခုခုေရးခိုင္းလိမ္႔မယ္လို႔
ေျပာခဲ႔ေၾကာင္း။ ကိုညိဳ႔စာထဲမွာ ေရးထားသည္။
ျပီးေတာ႔
ကိုညိဳက ဆက္ေရးထားေသးသည္။ ဦးမ်ိဳးမင္းေျပာသလို အခုျဖစ္သြားတဲ႔အတြက္ သူအံၾသမိေၾကာင္း၊
ကြ်န္ေတာ္႔ကိုလည္း ေနာက္ဆယ္ႏွစ္အၾကာမွာ (အဲ႔တုန္းက ၂၀၀၉ ဆိုေတာ႔ ၂၀၁၉ခုႏွစ္ေလာက္မွာေပါ႔)
နာမည္ၾကီး ဒါရိုက္တာ တစ္ေယာက္ျဖစ္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းေပးရင္း ကိုညိဳ႔ထိုးျမဲလက္မွတ္ေလးနဲ႔
သူ႔စာကို အဆံုးသတ္ထားပါသည္။
ကြ်န္ေတာ္လည္း
ကိုညိဳ႔စာကိုဖတ္ျပီး ပီတိလား ေက်နပ္မႈလား ခြန္အားလား ေပ်ာ္ရႊင္မႈလား ၾကိဳးစားခ်င္စိတ္လား
ဘာလား ညာလား မသိ ခံစားခဲ႔မိလိုက္တာေတာ႔ အမွန္ပါ။ အဲ႔ဒီေနာက္ ကိုညိဳနဲ႔ေရာ သူ႔မိန္းမ
မစႏၵာလြင္နဲ႔ေရာ ဖုန္းေတြ ေျပာျဖစ္ရင္း ခင္မင္ခဲ႔သည္။ ကိုညိဳရိုက္ကြင္းေတြ ရွိတဲ႔ဆီလိုက္သြားျဖစ္သည္။
ရွဴတင္အဖြဲ႔သားေတြနဲ႔ စကားေတြေျပာရင္း ကိုညိဳ႔ရဲ႔ လုပ္ငန္းခြင္ကို ေလ႔လာရသည္။ ကိုညိဳက
သူ႔ေနာက္ကေန ၆လေလာက္ အဲ႔ဒီလို အရင္လိုက္ေလ႔လာပါဦးတဲ႔။ ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ႔ ဒီအလုပ္က
အခ်ိန္ေရာ၊ဘဝမွာ ေပးျပီးေလ႔လာသင္ယူရတဲ႔အလုပ္တဲ႔။ ၆လေလာက္ ေလ႔လာပါးဝျပီ၊ ဒဏ္ခံႏိုင္ျပီဆိုမွ
စိတ္ခ်လက္ခ် စလုပ္ေပေတာ႔လို႔ ေျပာသည္။ အခုေတာ႔ ေျခာက္လေလာက္ ကိုယ္႔ကိုကိုယ္ စမ္းသပ္ၾကည္႔ပါတဲ႔။
ငါတကယ္ပဲ ဒီေလာကထဲ ဝင္ေတာ႔မွာလား၊ ဝင္ရဲျပီးလား၊ ေတြ႔ၾကံဳရမယ္႔ အခက္အခဲေတြကို ရင္ဆိုင္ႏိုင္ျပီလားဆိုတဲ႔
စိတ္ကို အရင္ဆံုး ေဆာက္တည္ၾကည္႔ပါလို႔ ေျပာဆိုဆံုးမပါသည္။
ဒါကေတာ႔
ဒါရိုက္တာညိဳမင္းလြင္ဆိုေသာ အႏုပညာရွင္တစ္ေယာက္နဲ႔ ေတြ႔ဆံုခဲ႔၊ ရင္းႏွီးခင္မင္ခဲ႔ပံုပဲျဖစ္သည္။
ကြ်န္ေတာ္လည္း ကိုညိဳေျပာသလိုပဲ ၆လေတာင္ အစမ္းသပ္မခံလိုက္ရပါဘူး။ မိသားစု ပတ္ဝန္းက်င္ရဲ႔
ေဝဖန္ေလကန္မႈ ေတြၾကားမွာ အပါဆိုတဲ႔ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ လူးလြန္႔ခဲ႔ရျပီး သိပ္ျဖစ္ခ်င္ခဲ႔တဲ႔အလုပ္
သိပ္က်င္လည္ခ်င္ခဲ႔တဲ႔ အသိုင္း အဝိုင္းၾကားကေန ေက်ာခုိင္းခဲ႔ရပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ေက်ာခိုင္းလိုက္တာက
အႏုပညာကို လမ္းခြဲတာမဟုတ္ပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ စာေတြအဆက္မျပတ္ေရးေနရင္းနဲ႔ အႏုပညာနဲ႔ မေဝးရေအာင္
ေနေနျဖစ္ပါသည္။ တစ္ခုေခါင္းထဲ ေရာက္လာသည္။ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ဒါရိုက္တာျဖစ္ခ်င္တယ္သာေျပာတာ
အခုကြ်န္ေတာ္ စာေတြပဲေရးျဖစ္ေနပါသည္။ ကံၾကမၼာဆိုတာကေတာ႔ မေျပာႏိုင္ဘူးေပါ႔ေလ။ အေျခအေနနဲ႔
အခ်ိန္အခါေပးရင္ သိပ္ခ်စ္တဲ႔ အႏုပညာအလုပ္ကို တစ္စိုက္မတ္မတ္လုပ္သြားမွာပါ။ တစ္ေန႔ေန႔မွာေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ကိုညိဳ႔ဆီ ျပန္သြားပါဦးမည္။
။
အပါ
ကဲ... ျဖစ္ခ်င္ေသာ ဒါရိုက္တာ ျဖစ္ပါေစလို႕ ဆိုေတာင္းေပးပါ သဗ်ား။
ReplyDeleteႏိုင္ငံျခားကားဆို ဟိုကားေတာ့ၾကည့္ျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ 007 ဟီး ဟီး
ReplyDeleteအပါ မေမ့နဲအံုး လူၾကမ္းေခါင္းေဆာင္လုပ္ခ်င္တယ္
တကယ္ေျပာတာ အသက္ၾကီးလာေလေလ သရုပ္ေဆာင္လုပ္ခ်င္လာေလေလပဲ ဟီး ဟီး ေဖြးေဖြးနဲအရင္႐ိုက္မယ္ေနာ္ ဒါ႐ိုက္တာအပါ
ျပန္သြားပါရွင္။ကိုုယ္တိုုင္လည္းစာေရးေတာ့ တစ္ေန႔မွာဒါရိုုက္တာေကာင္းတစ္ေယာက္အျဖစ္လည္း ကၽြန္မတိုု႔ ျမင္ခ်င္ပါေသးတယ္ အပါ
ReplyDeleteခင္တဲ့
ဝသုုန္
ဆာထြဋ္ေပးတဲ႔ဆုနဲ႔ျပည္႔ခ်င္ပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ဆုကို ရိုးရိုးေတာင္းပါ၊ ဆိုျပီးေတာ႔ေတာ႔ မေတာင္းပါနဲ႔။
ReplyDeleteကိုZT ၾကီးေရ...ေဖြးေဖြးနဲ႔ရိုက္ဖို႔ အရင္ဝိတ္ခ်ဖို႔ေတာ႔လိုမယ္ေနာ႔။
ဝသုန္ေရ...ျပန္သြားဖို႔ၾကိဳးစားေနပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ျပန္သြားစရာ ကားခမရွိလို႔ နဲနဲေလာက္ ေခ်းပါလား။